NOD aanstaande maandag 23 juni EN WE GAAN ER NU ECHT VOOR!

@Ci Lo: ik ga zekers nog wel proberen van me te laten horen, vind t wel heel leuk zo. Misschien dat t wel iets minder wordt, maar ben nog niet eens bij t zwangerenforum!! Tis idd heel snel gegaan en ik prijs me zeer gelukkig!

@Anna: die klachten komen me dan wel weer heel bekend voor, ook dat zweten...man ik zweet me een ongeluk! Heb ook ongi-eisprongklachten, moe, misselijk, rugpijn...dusse...ik ben heeeeeeel benieuwd! Hoop t voor je meid.

Ik mag 10 juli naar de VK ! Spannend...

liefs

Hi Meiden hier word het ook steeds spanneder idd. Voel van alles, maar tja of ik denk dat ik zwanger ben vind ik moeilijk te zeggen. Kreeg voorgaande rondes wel beetje voorgevoel hoelang mijn cyclus zou zijn. Meer deze ronde 4 heb ik helemaal geen voorgevoel.

Ik denk dat ik me maar ff wijzelijk stil hou. Want als ik merk dat meiden met heell wat kwaaltjes hebben ineens ongi worden of negatief testen. Dan denk ik Nath. blijf beetje met je beentjes op de grond, want zo zie je maar dat lichaam ons goed voor de gek kan houden.

Maar ondanks mijn kwaaltjes stiekum wel een beetje hoop!

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Ik kon het niet laten, vanmiddag toch getest maar helaas: NEGATIEF

Nou laat die duivels dan toch maar komen he, en volgende maand misschien beter.

Vind het toch wel erg jammer eigenlijk. Ik voel me toch anders dan anders.
Maar ik heb getest met predictor, die geeft toch wel meteen juist aan, neem ik aan?

Ik blijf duimen voor jullie hoor!!!

En ondertussen afwachten wanneer ik ongi word, zodat we de volgende cyclus in kunnen gaan.

Groetjes, Anna

Ahhhh wat jammer Anna, rot hè zo'n negatieve test. Het wil natuurlijk nog niet alles zeggen als je menstruatie wel uit blijft over een paar dagen. Elke 2 a 3 dagen stijgt je hormoon spiegel. De testen van Kruidvat schijnen heel gevoelig te zijn. Maar test nu alsjeblieft niet meteen morgen nog eens. Je zult het helaas ff de tijd moeten geven. Misschien duurt je cyclus wat langer of misschien ben je toch wel zwanger. Ik weet ff niet meer welke dag je nu zit? Is dit de langste cyclusdag die je al hebt gehad? Het blijft naar allemaal. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Ik weet ff niet meer wat je kwaaltjes waren. Sorry ben erg moe, ik ga lekker slapen nu en kletsen morgen ffis verder okay?

Maar wou je nog ff een nachtknuff komen geven! Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Wat lief dat je gisteravond nog even een knuffel kwam geven!

Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus, 28 dagen.
Na de geboorte van Iris ben ik lange tijd van slag geweest, toen was het heel onregelmatig.
Verschillende pillen gebruikt en daarna de mirena spiraal maar die had een slecht effect op mij (stemmingswisselingen en buikpijn). Gauw weer laten verwijderen.

Toen 2 maanden zonder anticonceptie want mijn mannetje zat toch in Afghanistan .
Toen hij weer terug was, ben ik de nuvaring gaan gebruiken en gelukkig sloeg die wel aan.

Na een tijdje wilden we toch proberen voor een tweede kindje en na het stoppen met de ring had ik meteen weer 28 dagen (wat voor mijn eerste zwangerschap ook het geval was).
Soms werd ik weleens 1 of 2 dagen eerder ongesteld, maar nog nooit te laat tot nog toe.
Vandaar dat ik gister al ging testen.

Toen ik zwanger was van Iris heb ik 1 dag voor mijn NOD al getest met een Etos test en die gaf direct positief aan! Toen wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was vanaf het moment dat we het gedaan hadden!
Ben inmiddels nog steeds niet ongesteld, toch wel vreemd ineens maar ja negatief is negatief he.
Afwachten maar weer.

Vandaag werken, saaie dag op kantoor weer gaaaaaaaap!

Fijne dag nog en hopelijk voel je je goed vandaag.

Liefs Anna

Hey Anna. Meis, wat k...t voor je zeg! Ik had er wel een goed gevoel bij toch...balen! Maar net wat Nat zegt, misschien toch nog met een paar daagjes proberen. Ik had die van t Kruidvat en daar komen echt hele goeie berichten van. Maar idd niet gelijk weer gaan testen natuurlijk...ergens op t forum staat wel zo'n lijstje met de HCG-waarde, wanneer die begint en wanneer t weer weggaat en hoe de hoogte ervan kan varieren. Dat is dus echt heeeeeel verschillend!
Van mij iig ook een hele dikke knuf en t komt hoe dan ook wel weer goed.
Jouw mannetje moet naar Afganistan? Moet ie aankomende maanden ook nog op uitzending? M'n vriendin haar man zit bij t Korps en gaat eind juli ergens die kant op. Vier maanden geloof ik. Ze hadden net een vakantie geboekt. Daar gaat ze nu alleen naar toe met de twee kids. Wel sneu hoor...lijkt me heel zwaar zo'n relatie.

En Nat? Hoe gaat t bij jou? Ik hoop zo voor je dat t raak is. Zou toch geweldig zijn?!

Wij hebben t gister m'n ouders verteld. M'n vader was volgens mij helemaal in de war...die zat heel stil en zei: "o, ja...o, gefeliciteerd" hahaha en mn moeder danste in t rond: "ik word oma ik word oma". Ja mn vader en moeder zijn namelijk nog geen opa en oma. Mijn broer  valt op mannen  en wil ook geen kids adopteren of zo...met mij hadden ze nog wel een beetje hoop maar nadat ik zo lang vrijgezel ben geweest, en ik nu 35 ben, hadden ze de hoop helemaal opgegeven. hahaha....ik gaf mama zo'n boekje "grootouders en hun kleinkind" hahaha, ze keek en zei: "ik heb helemaal geen kleinkinderen" Dus ik weer:   "ja maar over 9 maanden wel!" helemaal hysterisch...hahaha...

nou veel liefs van mij en een dikke knuf voor allebei....hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik dit hier allemaal schrijf, misschien is daarom ook wel t zwangerenforum uitgevonden...maar daar wil ik helemaal (nog) niet naar toe....

liefs...Petra

hai mamairis
je zei dat je de test smiddags had gedaan.
was dat dan wel met ochtend urine?
omdat je in het begin echt ochtend urine nodig hebt.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan