Hey Anna. Meis, wat k...t voor je zeg! Ik had er wel een goed gevoel bij toch...balen! Maar net wat Nat zegt, misschien toch nog met een paar daagjes proberen. Ik had die van t Kruidvat en daar komen echt hele goeie berichten van. Maar idd niet gelijk weer gaan testen natuurlijk...ergens op t forum staat wel zo'n lijstje met de HCG-waarde, wanneer die begint en wanneer t weer weggaat en hoe de hoogte ervan kan varieren. Dat is dus echt heeeeeel verschillend!
Van mij iig ook een hele dikke knuf en t komt hoe dan ook wel weer goed.
Jouw mannetje moet naar Afganistan? Moet ie aankomende maanden ook nog op uitzending? M'n vriendin haar man zit bij t Korps en gaat eind juli ergens die kant op. Vier maanden geloof ik. Ze hadden net een vakantie geboekt. Daar gaat ze nu alleen naar toe met de twee kids. Wel sneu hoor...lijkt me heel zwaar zo'n relatie.
En Nat? Hoe gaat t bij jou? Ik hoop zo voor je dat t raak is. Zou toch geweldig zijn?!
Wij hebben t gister m'n ouders verteld. M'n vader was volgens mij helemaal in de war...die zat heel stil en zei: "o, ja...o, gefeliciteerd" hahaha en mn moeder danste in t rond: "ik word oma ik word oma". Ja mn vader en moeder zijn namelijk nog geen opa en oma. Mijn broer valt op mannen en wil ook geen kids adopteren of zo...met mij hadden ze nog wel een beetje hoop maar nadat ik zo lang vrijgezel ben geweest, en ik nu 35 ben, hadden ze de hoop helemaal opgegeven. hahaha....ik gaf mama zo'n boekje "grootouders en hun kleinkind" hahaha, ze keek en zei: "ik heb helemaal geen kleinkinderen" Dus ik weer: "ja maar over 9 maanden wel!" helemaal hysterisch...hahaha...
nou veel liefs van mij en een dikke knuf voor allebei....hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik dit hier allemaal schrijf, misschien is daarom ook wel t zwangerenforum uitgevonden...maar daar wil ik helemaal (nog) niet naar toe....
liefs...Petra