Nod April 2021

[quote quote=10428988]@mirtje balen zeg?hoe lang is normaal je cyclus?[/quote]Voor mijn zwangerschap was mijn cyclus altijd 28 dagen. Ik was 6 weken na mijn bevalling alweer ongesteld. Eerst een paar keer om de 5 weken en sinds een paar maanden schommelt het tussen de 26 en 30 dagen.

Hoi Dames,
Wij zijn ook weer begonnen voor een 2e kindje.
Spiraal verwijderd op 18 maart en in de week van 24 maart mijn eisprong gehad.  Ik verwacht mijn NOD denk ik rond 7/8 april?  Aangezien ik nog geen menstruatie heb gehad heb ik nog geen idee wat mijn cyclus is.  Bij mijn eerste kindje was dit 28 dagen. 

Ik was bij mijn 1ste zwangerschap direct in de 1e ronde zwanger, helaas werd dit een miskraam. 3 maanden later bij een 2e poging ook direct weer zwanger. Dus ik ben heel benieuwd wat deze reis ons gaat brengen. 

Het is in iedere geval weer net zo spannend. 

@mirtje je zat gisteren op dag 29 en jij zegt dat die schommelt tm 30 dus dan is alles nog mogelijk?
@ttcx dan is het goed dat je naar de huisarts bent gegaan want nu kan er wat aan gegaan worden?

Ik snap er momenteel helemaal niks meer van. Sinds dinsdag avond telkens krampen alsof ik ongesteld ga worden. Gisteren avond ook heel erg en enorme koppijn. M'n benen zijn ook lamlendig. Maar.... nog steeds geen menstruatie. ?
Ik meet m'n temperatuur ook elke dag. Ik zat de hele tijd tussen 37,2 en 37,5 en sinds gisteren 36,8 en nu net zelfs 36,6. 
Verwacht dus wel dat het ieder moment kan gaan komen helaas. Maar zo veel last de dagen ervoor heb ik nog niet eerder gehad.

Terug
Bovenaan