NOD April 2024

Hi! De mijne,als ik idd vandaag de eisprong heb, 27 april.
Oeh spannend ook!
Gebruik je ovulatietesten of meer op gevoel?

Ik gebruik zelf geen ovulatietesten dus ik probeer op de signalen van mijn lichaam te letten. En dan lijkt het erop dat ik afgelopen dagen wat meer waterige afscheiding heb gehad. Is nu weer over dus dan is eisprong geweest of komt eraan

Over 2 weken weten we meer
 
Ik gebruik ovulatietesten. Had gister om 13.00 een smylie en twee dikke strepen, toen geknuffeld. De dag ervoor om 13.00 was ie nog negatief. Dus ga er vanuit dat vandaag de eisprong is.

Spannend dat jij het op gevoel doet zeg!
 
Wij zijn nu 6 maanden aan het proberen. En gisteren en vandaag een positieve ovulatie test. Ik heb een heel onregelmatig cyclus. Wanneer zouden jullie de zwangerschapstest doen? Ik denk dat dan mijn NOD ook rond de 27 a 28 april is.
 
Ik doe ook weer mee deze maand! Dit word de 7e ronde ong. Nod weet ik nog niet ivm onregelmatige cyclus, tot nu toe geen eisprong gevonden deze cyclus (ben bang dat ik geen eisprong heb deze maand en deze cyclus niks word)
 
Hier ook onregelmatige cyclus. Ik gebruik nog geen ovulatietesten en temperatuur ook niet.. maar als deze ronde nog niet raak is (ongeveer 7e/8e ronde). Dan ga ik daarna ook ovulatietesten gebruiken voor meer inzicht.
Volgens de app vandaag voorspelde ovulatie. Maar dat is niet betrouwbaar genoeg vanwege de onregelmatige cyclus.. maar goed nu ongeveer twee weken afwachten dan weten we meer
 
Wij zijn nu 6 maanden aan het proberen. En gisteren en vandaag een positieve ovulatie test. Ik heb een heel onregelmatig cyclus. Wanneer zouden jullie de zwangerschapstest doen? Ik denk dat dan mijn NOD ook rond de 27 a 28 april is.
Vandaag had ik voor de 4de dag een positieve ovulatietest. En had ergens gelezen dat je dan ook zwanger kon zijn. Toch vanmiddag even een testje gedaan, en was gelijk positief. Toch onverwacht zwanger!
 
Terug
Bovenaan