Nod april

@Chell Ik had vorige maand ook de testen van action gebruikt, maar vond ze super onduidelijk. Bleef continu 2 duidelijke strepen zien, alleen geen echte piek naar mijn idee. Ga nu ook overstappen naar clearblue. Welke raden jullie aan, de roze of paarse?

@wondertjedrie dat ligt ook per persoon verschillend ? bij mij was het in 1 dag van ochtend knipper tot avond vaste smiley......ga nu ook egt 4 dagen voor verwachte ovulatie testen of ik het me niet verbeeld.

Hoi allemaal,
Wij hebben onze 'klusweek' net achter de rug haha. Nu weer afwachten. Ik gebruik trouwens altijd de testen van cb maar niet die met de knipperde smiley, ik gebruik die met de smiley of geen smiley, als je het staafje uit het afleesding doet zie je trouwens wel altijd het tweede streepje oplopen dus dan weet ik wel dat het er bijna aankomt zegmaar. En 'klussen' jullie altijd op de dag van smiley? Wij hebben deze x de avond ervoor gedaan en 2e 'vruchtbare' dag. ?

Ik gebruik de roze en had tot mijn verbazing vandaag mijn piek?! Dag 10. Ik twijfel wel of ik hier op durf te vertrouwen normaliter is mijn piek echt pas rond 15-17 dagen. Ga deze week maar door met testen? Vorige ronde had ik op dag 15-16 en 17 ochtend een piek. Dus ik denk dat ik dan de 17e mijn eisprong gehad heb he? Of pas 18/19? Want in dat geval ben je dus " te vroeg " gestopt als je uitgaat van je eerste smiley op die 15e dag... Toch? Ik weet dat sperma zoveel dagen overleeft maar je werkt niet voor niets met ovulatie testen denk ik dan ;)

Terug
Bovenaan