Nod april

@Foodlover voorzichtig alvast gefeliciteerd! Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen, kijken of het donkerder is!
@Poni wauw wat geweldig gefeliciteerd! 

@Poni gefeliciteerd, dat is een heel mooi duidelijk streepje
Ik denk de hele tijd iets te voelen van krampjes in mijn buik maar dat kan echt van alles zijn.. a.s. woensdag is mijn NOD. Ik ga nergens meer van uit, dan kan het alleen maar mee vallen.
Succes allemaal nog met het wachten!!

Hallo allemaal,
Sinds kort lid op deze pagina, erg leuk om mee te lezen met de verhalen van jullie ook mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. Als het mag lukken wordt het ons eerste kindje. 30 april zou ik ongesteld moeten worden. Erg spannend en nog een weekje geduld. Lees graag met jullie mee en hoop voor jullie allemaal positief nieuws.

Wat een drukte hier zeg! Gefeliciteerd voor degene die inmiddels zwanger zijn! ??
@WondertjeDrie morgen ga je testen lees ik? Ik ga voor je duimen meid! ??
Ik voel zelf momenteel volgens mij helemaal niks, althans niks anders dan m'n vorige cycli geloof ik. Zit nu op 8 dpo. Probeer ook echt een beetje rust voor mezelf in m'n hoofd te krijgen. Merk toch dat het m'n leven een beetje overneemt anders. Hopelijk lukt het om de rust er een beetje in te bewaren. 
Hoe doen jullie dat? Je kan ook zo weinig afleiding zoeken momenteel. 

@gebruiker61 welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?hoeveelste ronde is het?

@babsG nee ik ga vrijdag pas testen dan ben ik 14dpo soms word ik 13dpo pas ongesteld?

Terug
Bovenaan