Nod april

Die Kruidvat testen geven heel vaak dit soort verwarrende plusjes aan.. helaas. Balen foodlover zo zie je maar hè.. 

@foodlover misschien toch nog iets te vroeg met testen? Over 2 dagen nog eens proberen?

@DaisB pas plz op met die kruidvat early testen. Echt rommel. Ik heb die 2 x gedaan en 2x vals (licht) positief. Ik koop die nooit meer. Er is niets zo erg als denken dat t raak is en dan teleurgesteld worden! 
Hier zitten we op dag 10 over tijd. Sinds gister heel erg last van mn rechter kant in mn baarmoeder (eierstok?!). Elke keer gevoel alsof ik ongesteld moet worden qua krampen maar er gebeurd niks.. ook is mn linkerborst pijnlijk en gevoelig wat ik nooit heb.
Ik zou willen dat ik ongesteld werd en vqn deze onzekerheid af ben :(. Gelukkig belt de gyneacoloog me om 13.30 dus dan even overleggen..

@DaisB: ik dat helaas ook gehad met die vage plusjes van de Kruidvat. Was al bijna helemaal blij, maar bleek vals te zijn. Dus zou idd een andere test gebruiken.

@foodlover & WondertjeDrie: wat jammer :( Hopelijk volgende maand meer geluk!

Ik zit inmiddels op het wachtbankje. Helemaal spannend! :D

Bedankt voor jullie reacties lieve meiden! Ik ga straks om een van clearblue zo'n vroege dan weet ik zeker dat ik goed zit?? Ik hoop het zo ergg!

Terug
Bovenaan