NOD begin aug. klachten??????

A

Anoniem

Guest
he meiden

mijn NOD is 3 augustus. Ik heb redelijk goede hoop dat het dit keer raak is. Ik heb al ruim een week een raar gevoel (beetje opgeblazen) in mijn buik en tjee wat een pijnlijke tepels.
maar goed die pijnlijke tepels had ik ook de eerste keer dat ik ongi werd na het stoppen met de pil.
Volgens mijn man zijn mijn borsten ook zwaarder geworden, maar dat kan ook komen door het goed leven (haha)
nou ja we zullen wel zien, ben wel heel benieuwd. Volgens het pendelen wordt ik pas in nov. zwanger. Hopelijk heeft ze geen gelijk.

Wie wacht er gezellig mee?

groetjes Daan

hey

ik heb m'n nod 2 augustus, ik denk niet dat het raak is maar ik ben dan ook pas een maand met de pil gestopt. succes groetjes

heyyyyyy daan ik wacht ook gezellig met je mee meid!!!!!!!! ik heb mijn nod waarschijnlijk op 1of 2aug!!!!!!! vorige cyclus was ik al op dag 25 ongi!! heb nu wel wat klachtjes pijn in mijn tepels en mijn vriend vind me snel geiritteerd en gisteren steekjes in mijn liezen en mijn zusje vond van de week dat ik raar uit mijn ogen keek en mijn moeder vind mijn ogen meer glanzen en oja ik heb meer afscheiding dus spannend he meid!!!!!!!!!!!! ik hoop dat ik zwanger ben maar denk het niet zit al in ronde 9!!!!!!!!!!! maar ja er is hoop!!!!!!!!! ik zal voor je duimen dikke knuffel miranda

Dag meiden,

Ik zit ook begin augustus met m'n NOD en denk klachtjes te hebben. Maar ik zat vannacht es te denken, volgens mij denk ik mezelf die klachtjes in. Eerst maar es afwachten! Vorige maand ging ik helemaal hyper nadenken over wanneer ik ongi zou worden. Nu ben ik van plan om er niets over te zeggen en te wachten tot mijn mannetje vraagt hoe het er mee staat. Tot ik natuurlijk ongi word!

Voor mijn gevoel is hij er helemaal niet zo mee bezig, hebben jullie dat ook? Ik had het liefst dat hij mij steeds zou vragen hoe ik me voel en of ik al wat voel.

Liefs,
Marian

hoi hoi
nou die klachten beeld ik me echt niet in hoor. Mijn tepels doen echt zeer. Maar ik houdt ook zeker wel in het achterhoofd dat het wel eens met de ongi te maken hebben en mijn buikpijntjes met het warme weer.
 ik ben nu bang dat het deze keer weer niet raak is. Ik heb namelijk een vreetbui, en die heb ik normaal altijd vor mijn ongi.
Nou ja we wachten gewoon af. Morgen een paar daagjes naar een camping. Kan ik er ook niet zo mee bezig zijn.
goed jullie horen het nog wel

liefs daan

hoi hoi,
nod is 6 aug, nog geen klachten, maar ik verbeeld me soms vage ongi klachtjes. dus ben al me aan het voorbereiden dat het niets is deze maand. (6e ronde). Wel is het zo dat ik me vanmorgen bedacht dat ik geen last heb van mijn borsten, normaal zo rond een week voro tijd heb ik altijd een zeurderige pijn die een of 2 dagen bijft hangen. en ik verbeeld me ook dat ik vaak moet plassen.... tja. afwachten maar , he., sterkte allemaal.
boekie

hoi hoi mijn nod is ook over een paar dagen en ik heb sinds de vorige week wel wat last van mijn borsten en ik heb echt van die eetbuien hihihihi normaal als ik ongi moet worden heb ik dat ook. beetje moe en veel plassen maar ik drink ook veel water en mijn temp is sinds gisteren opeens 36.9 ervoor 36.5 en in het begin van de cyclus schommelde hij tussen 36.1 en 36.3 .ik hoop niet dat het een late eisprong is want we hebben niet kunnen klussen omdat ik nachtdienst had!!!!! laten we hopen dat de hogere temp gewoon goed is!!!! en zo hoog blijft heb ook weer meer last van afscheiding kunnen jullie het nog volgen!!!!!!!!! allemaal heel veel succes!!!!!!!!!!!1 groetjes miranda

hoi meiden

mijn red day is vandaag. heb sinds gister met vlagen menstruatie pijn en vandaag ook stijf onderin de rug. dus ik denk dat ik gewoon ongi ga worden.
heb al 1,5 week last van zere tepels en volgens mijn man zijn mijn borsten gegroeid.
 we zitten in ronde 14 maar ik vrees dat het niks is.   dus ga ik binnenkort naar de HA.
dat hebben we afgesproken. maar daar zie ik wel tegenop.

succes met afwachten

liefs wilma

Terug
Bovenaan