NOD begin aug. klachten??????

Hallo Meiden,

Ik had gisteren mijn NOD. Maar ook vandaag is nog niets te zien.
Normaal heb ik een korte cyclus, nu zit ik op dag 25. Maar goed het kan ook gewoon later zijn dat de rode duivels komen. Ik wacht het nog maar even af. Ondertussen loop ik me te pletter naar de wc om te cheken tot nu toe nog niets...................

Eigenlijk ga ik er vanuit da ik het vandaag gewoon wordt. Heb al een aantal dagen een ongi gevoel.

Ik laat het jullie wel weten

liefs talke

HOi Hoi,

mijn NOD zit rond 8 augustus. Maar dat is maar een getal omdat ik nog geen idee heb hoelang mijn cyclus duurt aangezien we pas in ronde 1 zitten.

Ik heb wel meer uitscheiding dan normaal de laatste week, maar wat je daaruit wijs kunt worden weet ik niet.

Julia

O, vreselijk he dat wcahten en die onzekerheid. Ik word ook wel moe van mezelf. Ik heb as vrijdag 4 aug mijn NOD en vanaf vorige week donderdag al enorm last van mijn borsten. Gewoon zwaar en pijnlijk bij het lopen. Als ik 's avonds mijn BH uitdoe is het helemaal vreselijk. Mijn tepels zijn ook donkerder van kleur en ik zie voor het eerst blauwe aderen door mijn tepels lopen. Vannacht een beetje pijn in mijn buik, nu een beetje hoofdpijn en errug moe. Ik word gek van die onzekerheid en ben in staat om morgenochtend te testen, maar ik weet dat het geen zin heeft al staat het op die testen wel dat je er 4 dagen van te voren mee kan testen.
Kortom, ik weet hoe jullie je voelen!

Groetje van muisje (ronde 8, 1e kindje)

PS: herkent iemand deze klachten die als een keertje zwanger is geweest of is?

heej muisje

ik herken je klachten, daar had ik afgelopen 1,5 week ook last van. alleen ben ik vanmiddag ongesteld geworden.   wij gaan nu ronde 15 in.
ik ben erg teleurgesteld. mijn man ook maar op een andere manier. ik ben erg down en zit nu lekker aan een reep chocola van de aldi met nootjes
 heerlijk. aan het eind van de week ga ik een afspraak maken ij de HA.
daar zie ik wel tegenop.
ik hoop dat het bij jouw een andere betekenis heeft.

liefs wilma

Gadverdamme Wilma, wat een vreselijk nieuws. Iedere keer weer die teleurstelling, vreselijk. Ik ben zelf ook altijd errug sjaggie de eerste dag dat ik ongesteld ben, maar na een dag of 2 is dat gevoel gelukkig weer weg. Maar ja, hoe langer het duurt hoe groter de teleurstelling iedere keer. Sterkte vandaag en geniet van die reep chocolade ;-)

Groetje van muisje!

ha die reep chocolade was lekker en ik ben ook weer wat vrolijker, de ergste teleurstelling is voorbij, mijn mannetje heeft me lif getroost al was ie zelf natuurlijk ook wel teleurgesteld al is dat voor hem anders. heb nu alleen vreselijke buikpijn.
helaas is de HA op vakantie en komt eind aug terug. mijn NOD is nu op 29 aug   dus hebben we nog een ronde. en dan gaan we flink klussen wie weet kunnen we dan met beter nieuws naar de HA

liefs wilma

Terug
Bovenaan