NOD begin september!! wwer op 1

Nou vrijdag is al lekker snel!!! Nog 1,5 nachtje slapen!
Spannend!!!

Mama van Sanne ik duim voor je, en natuurlijk ook voor alle andere meiden. Eventjes allemaal afwachten nog...

Morgen gaan we testen.. Spannend! Al denk ik dat het niet zo is, heb niet echt symptomen.. Wel moe en af en toe licht in m'n hoofd maar dat kan ook heel goed van iets anders komen natuurlijk. En we hebben ook nog niet echt bewust geklust dus dan moeten we wel heel veel geluk hebben als het nu al raak is.. Maar ik hou jullie op de hoogte! Hoe is het met Kaatje en Siem? Verder al goed nieuws?

Nou dames helaas ben vanmorgen ongesteld geworden!!!!BALEN dat je lichaamje zo voor de gek kan houden!! Wist het 100% zeker maar ach op naar ronde 4

Wonder succes horen het morgen wel!!!!!

20 augustus Siem1e ronde 2e kindje ZWANGER!!!!
21 augustus Kaatje ZWANGER!!!!!!

20 augustus Louise1984 (ronde 13, 1e kindje)
23 augustus wondernmr2 (ronde 1, 2e kindje)
25 augustus FA1985 (2e ronde, 1e kindje)
25 augustus mamaeef03 ( ronde 12, 2de kindje)
26 augustus Silli (ronde 12, 2e kindje)
27 aug Bloempje 27 (ronde 3 ,2de kindje)
31 aug Linda76 (ronde 5, 3e kindje)

3 sept Bloempje (3e ronde, 2e kindje)
4 sept MissDaantje (1eronde, 2e kindje)
5 sept Ukkie ( ronde 8, 1e kindje)
6 sept Shopgirl (ronde 5, 1e kindje)
6 sept Eline1983 (ronde 9, 1e kindje)
6 sept teygetje ( ronde 1, 4e kindje)
7 sept Ilse (ronde 2, 2e kindje)
10 sept Debs80 (ronde 4, 1e kindje)
12 sept PrinsesL (ronde 12, 1e kindje)
13 sept Boefke (ronde 2, 2e kindje)
16 sep Rexie (ronde 1, 3e kindje)
16 sept Nynke80 (ronde 2, 2de kindje)
23 sept Mama van Sanne(ronde 4, 2e kindje)
begin september JoyceS84 (ronde 2, 1e kindje)

Zoals verwacht, vanmorgen ongesteld geworden.. Gelukkig voordat we de test deden, geen zes euro weggegooid.. ;)
Gelukkig ben ik, tegen mijn eigen verwachting in, niet echt teleurgesteld. Ik wist eigenlijk wel dat ik niet zwanger was. Maar doordat je dan niet ongesteld word ga je toch hopen.
We Hebben ook bewust niet bewust geklust omdat ik anders een week na de eerste verjaardag v mijn dochter uitgerekend zou zijn. En die is weer een dag na mijn verjaardag geboren. ( ik was echt blij dat ze de dag zelf is blijven zitten!)
Maargoed, op naar de volgende ronde! Dan gaan we er denk ik echt voor! :)

Terug
Bovenaan