NOD dag lijstje

Vandaag dag 38 van mijn cylcus. Afgelopen (8) maanden waren ze 33-38 dagen, met 1 extreme uitschieter van 48 dagen.
Ik begin nu echt al hoop te krijgen, maar wil me voorlopig echt inhouden. vorige week 1 november had ik een steek links in mijn buik gevoeld. Weet iemand of dat een eisprong of innesteling kan zijn??? Het was wel behoorlijk aanwezig, 20 min. ofzo.
Liefs Lizz

Als dat een eisprong was kan ik mijn NOD namelijk beter op 15 nov. aanhouden (zo'n 14 dagen daarna toch?)... bleeh, nog langer wachten zou dat betekenen dus. Iemand ervaring hiermee?

Hi Lizz,

Ik ben ook pas net begonnen, maar ik had vorige maand rechtsonder een steek en ik dacht dat het mn eisprong zou zijn en toen ben ik ovulatietesten gaan doen vanaf die dag. Dat was inderdaad mn eisprong en de 1/2 dagen erna was de ovu test ook nog positief. Dus bij mij was die steek het begin van de vruchtbare dagen.

Grtz

Oke, dankje voor je reactie, nou spannend, dan maar hopen dat we hier op het juiste moment geklust hebben!
Als het toch nog niet raak is ga ik volgende maand ook maar eens van die ovulatietesten aanschaffen! Het blijft toch maar lastig hoor om de vruchtbare dagen te vinden, vooral met een onregelmatige cyclus!

wauwie wat gezellig zoveel zwangeren ineens. krijgt de kraamhulp het nog druk in juli/aug. GEFELICITEERD IEDEREEN en de rest succes. ik heb vrijdag mijn nod maar kon het niet laten gisteren en vandaag een test te doen. helaas nog zonder resultaat. ben ook zo ongeduldig. dus we wachten gewoon even af...liefs

Zo het gaat goed deze maand zeg!
Allemaal gefeliciteerd! Ik hoop dat dit nog even doorzet, want ik ben maandag aan de beurt.
Voel nog niks wat er op kan duiden op wat pijnlijke borsten na. Ik hoop dat ik me in kan houden tot woensdag met testen!

Terug
Bovenaan