Hallo,
Uitgaande van mn laatste cyclus en die van 2 en 3 ervoor, dan is mijn NOD ook op 23 juli......dat is dan op 26 dagen. Zit nu in de 3e ronde voor ons 2e kindje. De eerste ronde had ik zwaar het gevoel dat het raak was en voelde van alles. Was er denk ik ook teveel mee bezig dus dan voel je ook echt alles. Ben nu wat relaxter, maar wil het natuurlijk wel heeeeeel graag net als iedereen hier .
Mijn zoontje Jesper is nu 2,5 (25-01-2005) en voor hem zijn we (na de pil) 5 maanden bezig geweest....helemaal niet lang dus. Maar ja, als je iets graag wilt duurt elke maand te lang. Na de bevalling van mij Jesper heb ik een koper-spiraaltje laten plaatsen en die is er nu sinds 1 mei jl. uit gehaald. Ze zeggen dat dan de kans groter is dat je snel zwanger wordt dan na de pil, maar goed, we zien het wel...... Als ik het voor het kiezen heb zou ik het erg leuk vinden als de 2e komt op het moment dat Jesper net of nog geen 3,5 is zodat we ze nog een half jaartje samen thuis hebben. Dus dan zou ik voor september toch wel graag zwanger zijn, maar ja.......dat heb je uiteraard niet voor het kiezen, we duimen maar gewoon voor iedereen die graag zwanger wil worden !!!
Enne....klussen he deze week/weekend!!!!!!!!!! SUCCES!!!
Groetjes Agnita
(mv van Jesper 25-01-2005)