NOD dag!!! van pagina 5 naar pagina 1

Hey dames,

Hier nog steeds geen teken van ongi.
Ik was effe terug aan het tellen en zag dat ik bij mijn jongste vier dagen overtijd was toen ik pas een heel vage positieve test had. Dus ik wacht nog ff af.
Ik heb af en toe een branderig gevoel aan het litteken van de keizersnee. En erg veel last van brandend maagzuur. Ik had mijn vk eens opgebeld en zij vond het erg raar dat 4 testen licht positief aan hebben gegeven vorige maand. Ze stuurt me een verwijskaart voor een echo op.
Maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
En wat een lange lijst inmiddels.
Zijn er mensen wat hyves hebben?

Liefs Nancy

Hallo allemaal
Even kijken hoe het er hier voor staat hoor!
Nancy al nieuws?
Mijn eigen nod dag is al weer wat opgeschoven omdat mijn ei er nog niet is....Hoop dat hij gauw komt!
Maar kaatje bij jou is het wel een hele lange cyclus!
Hoop voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt!
De volgende is 17 okt spannend!

Tot gauw! Gr Sola

Ik zit net even snel te tellen, maar we zijn met zijn 21en tegenwoordig!

We kunnen bijna een feestje organiseren..........zou een klein kroegje vol zijn.

groetjes Sas

Ik hoop dat dit voor ons allemaal een vruchtbare maand gaat worden!
Ik heb tot gisteren toe eigenlijk oud bloed verloren gedurende 2 weken. Vind dit raar en denk niet het een ongi is geweest, maar voor een innesteling is het wel lang toch? Ik denk dat mijn NOD dus opschuift, maar dat wachten we nog wel even af.
Ik heb trouwens nog wel een testje liggen....... :)

Hoi dames,

Mijn NOD is 23/10 en heb al een paar dagen last van een gevoelige buik.. ik voel de hele tijd mijn broekband zitten terwijl die niet strak zit.. heel raar..
Wie kent dit?

groetjes!

nou nancy
je houdt wel de spanning erin zeg!!!
ik had het ook vorige cyclus.
ook 4 testen met lichte streep en opeens begon ik te vloeien,en als nog een test gedaan die was 1 streep,toen kwam de rooie gloed aanzetten.

wupkse: welkom,zit jij nu niet in je eisprong.???
omdat jij 23 okt nod dag is.
als ik de eisprong heb kan ik ook geen strakke broeken dragen.onderbuik is dan erg gevoelig.

gr marjan

Hoi marjan,

Volgens mij heb ik mijn eisprong al gehad..

Ik heb een hele onregelmatige cyclus dus ik heb het deze maand een keer met ovulatietesten geprobeerd en die gaven op 4 en 5 okt aan dat mijn eispong kwam.. mijn laatste keer dat ik ongesteld werd was op 23/9 volgens mijn heb ik mijn NOD verkeerd gerekend en moet dat 21/10 zijn..

Ik snap er af en toe helemaal niets meer van...

05-10 kaatje
06-10 sally helaas ongesteld geworden
07-10 moon ZWANGER!!! NR 1 !!!
11-10 nancy
17-10 lieve kindjes
18-10 dania
19-10 mariposa
20-10 mirjam
21-10 marjan
22-10 (ongeveer)browneyedgirl
22-10 victory
22-10 Inez