nod DAG wederom verplaatst naar pag 1!!!

Zo.. even proberen de lijst wat overzichtelijker te krijgen, maar das best lastig met zo'n enorm lange lijst!!

Hoe gaat het bij iedereen??
Hier is net de eisprong voorbij (denk ik). We hebben weer goed ons best gedaan, dus we zullen zien hoe het hier over zo'n 14 dagen gaat.. haha.. Weeer afwachten, nou ja, we kunnen toch niet anders..
Maar proberen veel met andere (leuke) dingen bezig te zijn!
@kaatje; je krijgt geen duidelijkheid dus..? Irritant zeg! Veel succes! En @ Victory; voor jou ongeveer hetzelfde.. vervelend hoor, succes ermee!

Liefs Lizz

Volgens mij zit mij ei er nu al weer aan te komen!
Maar heb heel licht bloedverlies. Had ik vorige maand ook al net voor mijn ei. Las ergens op internet dat dat gebeuren kan net voor de eisprong. Nou dat is dan een duidelijk teken!
Zijn er meer die dat hebben? Is het er dan vlak voor? of duurt het dan nog enkele dagen?
We gaan in ieder geval ons best doen...! Anders ga ik volgende maand maar een met ovulatietetsten aan de gang, dan is het misschien duidelijker.

Succes iedereen!

Wat is het rustig hier zeg...
Er wordt zeker meer op hyves gekletst? Wel gezellig als jullie hier ook nog kletsen hoor!
Bloedverlies tussendoor heb ik heel soms ook wel eens een minibeetje. Maar of dat dan tijdens of na de eisprong komt, geen idee sorry.
Ik probeer mijn cyclus ook een beetje inzichtelijk te krijgen voor mezelf. Ik dacht dat ik nu mijn eisprong al ruim voorbij was, vanwege het slijm vorige week (ja lekker..) En dat was afgelopen weekend weg, maar nu wel weer slijm! .. Ik snap er niks van.. Vanavond nog maar weer even 'aan de gang' denk ik, want het is al weer een paar dagen terug. Ik hoop natuurlijk dat het deze maand al raak is, maar anders ga ik volgende maand ook maar eens met die ovulatietesten aan de gang!

Volgens mij is het rustig hier omdat we op dit moment tussen twee NOD golven zitten, zeg maar. Het is voor mij iig nog 6 dagen wachten tot m'n NOD en ik ben echt behoorlijk ongeduldig! Voel natuurlijk van alles sinds een paar dagen na m'n eisprong. Zoals gespannen, gevoelige borsten, pijnlijke onderbuik, zoals steken en ongi-pijn. Maar ik heb inmiddels veel forumtopics gelezen en heb begrepen dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Probeer er dus maar niet te veel mee bezig te zijn, maar makkelijk is anders! Groetjes, Sally

Hoewel ik in het begin een hele grote mond had van ik heb nog wel geduld.
Merk ik nu toch wel dat het nog heeeel lang wachten is tot mijn NOD.

En ik hoop zo dat ik zwanger ben aan de ene kant, maar aan de andere kant is het misschien ook beter dat ik mijn afspraak met Gyn afwacht.

Het is idd misschien wel beter wat sally ook zegt om je gedachte even op iets anders te zetten anders maak ik me zelf helemaal gek :S:S

Ach... ik blijf gewoon maar aftellen denk ik...
groetjes wijdrietjes

Ik kan pas 25 november terecht bij de gyn.
Dus dat duurt nog even.
Ik heb de woorden uit de verwijsbrief even gegoogled :D en nou komt daar uit dat de dokter denkt dat ik endometriose heb.

Dus heb er al genoeg over gelezen, maar zal toch de gyn af moeten wachten en dan kijken in hoever stadium dat dus is.

Maar we willen wel gewoon gaan voor een tweede, dan maar met wat meer pijn in mijn buik, het is namelijk geen ondraagelijke pijn dus dat scheelt ;-)

Dus hopen dat het klussen deze maand heeft aangeslagen dan maar he :D
Groetjes wijdrietjes

Hey.

Hoop ook dat het voor je gelukt is
Wanneer is je NOD

groetjes

Terug
Bovenaan