NOD dag

@Amber07 en wendy
Hey thanks voor de reactie!!!

Maar heb vandaag mijn ei!!!!!!!!!
Kreeg een mooie smiley van CB!
Als mijn mannetje even pauze neemt van zijn werk is hij flink de klos hihihihihihi.

groetjes

@lieve kindjes...mijn NOD is ook over een week... afgelopen week had ik het heel moeilijk en was heel erg ongeduldig. Heb me nu erbij neergelegd dat ik toch niet zwanger ben komt omdat ik helemaal niks voel, geen gevoelige borsten geen innesteling pijn... dus op naar de volgende ronde laat de rode zee maar komen hoe sneller hoe beter.
Je lekker bezig houden en veel knuffelen met je mannetje dan gaat de tijd we sneller.

Veel liefs Dania

Hallo allemaal!
Hoe is het met iedereen..
Hier ben ik nog steeds in afwachting van mij 'ei'..
Zit vandaag al op dag 20 dus verwacht m eigenlijk ieder moment! Lijkt wel of mijn cyclus iedere maand langer wordt! Maar misschien kan dit ook komen door mijn miskraam met 5 weken van afgelopen maand? Weet iemand dit?

Gr Sola

Hey Dames nog geen tekens van de rode duivels, Maar ik wil nog effe wachten met testen. Ik heb namelijk vorige maand 4 keer licht positief getest met die predictor vroege testen en alle anderen bleven negatief ook de bloedtest. En nu ben ik eigenlijk een beetje voorzichtig geworden met testen. Ik ben wel al de hele dag misselijk. Maarja misschien zit dat wel tussen de oren denk ik dan.
Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.

@ moon super, gefeliciteerd.

Liefs Nancy

Hye idereen,

ik heb ons verhuist naar pagina 1!

Hoop dat niemand het erg vind............

groetjes S

Terug
Bovenaan