NOD december 2019

<p>Wie hoopt er ook om het jaar 2018 zwanger af te kunnen sluiten.</p><p>Voor ons pas de 2de ronde maar wie weet wat de kerstman of goedheiligman brengt... </p>
 
Wij gaan nu naar ronde 4 toe. Maar hebben nog '2 kansen' voor het 2019 is. Met een beetje geluk is mijn NOD 1 dec. mocht dit toch niet zo zijn, heb ik in 31 dec. nog een NOD staan. 
Zou mooi zijn om 2018 af te sluiten met een positieve test
 
Letten jullie ook echt op voeding en alchohol? Bepaalde standjes of weet ik het.
ik eigenlijk niet op voeding en alcohol. Maar slik bijvoorbeeld wel al enkele weken foliumzuurpillen en heb testers in huis om te kijken wanneer ik een eisprong heb. 
 
 
[quote quote=10130745]Letten jullie ook echt op voeding en alchohol? Bepaalde standjes of weet ik het. ik eigenlijk niet op voeding en alcohol. Maar slik bijvoorbeeld wel al enkele weken foliumzuurpillen en heb testers in huis om te kijken wanneer ik een eisprong heb.[/quote]
Hi Schorpioen! Ik zit in ronde 1.. super spannend ? ik heb mijn NOD op 1 december staan. Mijn menstruatie kan soms 1 of 2 weken afwijken. Ben zeer gevoelig voor stress waardoor mijn cyclus soms 40 dagen duurt. Dus ik gebruik ook ovulatie testen van CB. Had gisteren al een knipperende smiley... dus mijn eisprong komt er al aan! Terwijl mijn ongesteldheid 31 oktober begon (én maar 4 dagen duurde.)
Ik slik ook multivitamines voor 'zwanger worden' (zonder vitamine A en extra foliumzuur). Verder drink ik eigenlijk niet meer sinds we hiermee bezig zijn. Qua standjes is schijnbaar de missionaris prima, doggy ook. Zolang je niet bovenop zit is t volgens mij prima.
 Zou een mooi sinterklaas of kerstcadeau zijn zo'n positieve test ?
 
 
Ik ben aan de 2e ronde letrozol begonnen. Vandaag cyclusdag 12 en een echo gehad. 1 eiblaasje zat op 14 mm. Hopelijk groeit hij  of door. Hopelijk ook het jaar zwanger af te sluiten. 
Nientje 
 
[quote quote=10130745]Letten jullie ook echt op voeding en alchohol? Bepaalde standjes of weet ik het. ik eigenlijk niet op voeding en alcohol. Maar slik bijvoorbeeld wel al enkele weken foliumzuurpillen en heb testers in huis om te kijken wanneer ik een eisprong heb.[/quote]
Niet heel bewust op voeding, probeer wel gezond te eten. Alcohol drink ik überhaubt al heel weinig tot niet.
Foliumzuur slik ik al wel een paar maanden en daarnaast nog een multivitamine voor vrouwen. Heb ook ovulatietesten in huis die ik gebruik, maar over het algemeen is mijn menstruatie heel regelmatig dus wij proberen in mijn vruchtbare periode gewoon regelmatig het gezellig te hebben ;). Ik let er wel op dat we idd eindigen in de missionaris en ik blij daarna nog even liggen met een kussen onder me (schijnt ook goed te zijn haha)  
@de rest, laten we hopen dat we met zijn allen het jaar zwanger mogen afsluiten. Dat zou een mooi begin van 2019 zijn. 
 
 
 
Ik wil ook graag mee schrijven. Voor ons is het de 3e ronde. Maar sinds deze maand slik ik er vitamine E bij (slikte al foliumzuur, omega 3 en vitamine d).
Ook wil ik nu wat frequenter met ovulatietesten aan de slag. Hebben afgelopen maand om de dag geklust maar mocht niet baten helaas. 
Vorige cyclus 35 dagen, die daarvoor 32 dagen. 
Ik hou mijn NOD vooralsnog op 8 december, maar zal afhankelijk zijn van mijn ovulatie waar ik hopelijk deze maand wat duidelijker achter kom.
Vind het zo spannend allemaal. Om ons heen echt een babyboom. Ik wil oooookkk!
 
[quote quote=10130854]Ik wil ook graag mee schrijven. Voor ons is het de 3e ronde. Maar sinds deze maand slik ik er vitamine E bij (slikte al foliumzuur, omega 3 en vitamine d). Ook wil ik nu wat frequenter met ovulatietesten aan de slag. Hebben afgelopen maand om de dag geklust maar mocht niet baten helaas. Vorige cyclus 35 dagen, die daarvoor 32 dagen. Ik hou mijn NOD vooralsnog op 8 december, maar zal afhankelijk zijn van mijn ovulatie waar ik hopelijk deze maand wat duidelijker achter kom. Vind het zo spannend allemaal. Om ons heen echt een babyboom. Ik wil oooookkk![/quote]
Ik herken dat wel van die babyboom. Gelukkig trekt mijn vriend me af en toe weer met beide benen op de grond als ik weer iets teveel in mijn bubbel zit. 
Hij staat er heel nuchter in. Zegt ook telkens 'het komt wel, heb geduld.' Heb ik ook wel nodig af en toe, anderds zou ik mezelf helemaal gek maken. Haha
 
Terug
Bovenaan