NOD december 2019

Hallo meiden!
Ik kom hier graag verder schrijven. Ik zat in het forum van NOD november maar ben gisteren helaas ongesteld geworden. We zijn nu een jaar bezig en sinds vorige maand lopen we bij een fertiliteitsarts voor onderzoeken en behandelingen. Ook ivm mijn PCOS. Wij gaan nu dus ronde 13 in..
Hopelijk wel NOD december 2018 en niet 2109 ? nog een jaar wachten ga ik denk ik niet trekken hoor ??
 
 
Hi meiden,
Meld me hier ook alvast. Ik zal af en toe wat schrijven en lees verder ‘stilletjes’ mee.
Mijn NOD is 2 december. Voor ons ronde 4. Cyclussen waren 28 - 25 - 26 dagen, ik ga nu dus weer uit van een cyclus van 26 dagen. Heb verder weinig klachten, alleen de eerste maand wel last gehad van het ontpillen en verder voor mijn gevoel niet echt. Vorige maand ovutesten gebruikt en op dag 15 was mijn eisprong, ik verwacht dat dit elke maand rond deze datum zal zijn en doe nu geen testen meer. 
 
Ik ben woensdag begonnen met ovulatie testen van clearblue. Die van 4 meest vruchtbare dagen. Zit nu al 3 dagen op 'hoge vruchtbaarheid' en vorige week woensdag had ik mijn menstruatie. Heb normaal gesproken een cyclus van +/- 30 dagen.. maar de afgelopen 2 keer was het rond de 40 dagen! Dus je kunt je voorstellen dat ik geen idee heb wanneer ik mijn eisprong nu moet verwachten... 
 
 
Hier ook ronde 2... nod 30nov nog.
Nog weinig maatregelen wat betreft voeding. Geen alcohol en slik wel foliumzuur.
Spannend allemaal :)
Succes!!
 
Hallo! Ik meld me hier ook weer. Ik heb 2x nod in December XD. Eerste is 5 December. En de 2de 31december. Al hoop ik dat die 2de natuurlijk er niet meer is straks.
Op nod Nov schreef ik al een beetje mee. Al waren we toen nog niet super serieus bezig. Maar deze maand willen we voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken. 
Verder let ik na ovulatie wel op wat ik eet en drink. Je weet maar nooit hé. Liever veilig. Maar als ik ongesteld wordt drink ik rustig een glas wijn of 2/3. Zijn ook sushi wezen eten afgelopen weekend. 
 
Mio laten we hopen dat nummer 4 voor ons goed getal is! ?? 
Ik las in het november topic dat jij druppeltjes gebruikt waar je rustiger van word en hierdoor alles beter los laat? Hier wil ik wel wat meer over horen ?
menstruatie is hier net voorbij en zoals gewoonlijk wel nog veel last van spotting. Dit keer wel wat meer helderrood ipv bruin dus geen idee waar dit vandaan komt. 
 
Ja ik gebruik ‘bachbloesems mix 69’. Heb ze online besteld omdat ik ook ervaringen op internet had gelezen van vrouwen die ook proberen om zwanger te worden. Het kost wel 39 euro en je komt er normaal een maand mee toe maar ik denk dat ik er veel langer mee toe kom. (Je mag 6 keer per dag 4 druppels nemen maar ik neem ze gewoon ‘smorgens, als ik van het werk kom en als ik ga slapen dus kom er langer mee toe) Ik pieker nog wel, maar veeeel minder en ben ook rustiger. 
 
Terug
Bovenaan