NOD december 2019

<p>Voor de dames waarbij het in November niet gelukt is of met een lange cyclus waarbij de volgende NOD in December is open ik een nieuw forum.  succes allemaal deze ronde</p>

Hoi iloverituals.
Hier is ook de menstruatie volledig doorgebroken. Verwachte NOD volgens app is 1 december. Derde ronde. 
Mijn eerste cyclus na anticonceptie was 29 dagen, 2e cyclus 24 dagen met een luteale fase van 12 dagen. Al voelt deze menstruatie net zoals vroeger voor anticonceptie, dus ik denk dat ik ontpilt ben dan ?
NOD 1 december - XkArEn - 28jaar - 1e kindje - ronde 3 - cyclus ergens tussen 24-29 dagen
NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.

Ik gebruik mytracker, die app met het bloemetje. Omdat ik nu wat onregelmatig ben klopt het niet helemaal maar ik vind het handig dat je alle gegevens kan erin steken en dat je zelf niet meer moet berekenen.

Ik ben nieuw hier, gister mijn spiraaltje laten verwijderen, dus op naar de eerste poging :)
Mijn eerste menstruatie moet nog komen, dus ik heb nog geen NOD voor december.
Ik heb een zoontje van 5 uit een vorige relatie, mijn partner heeft nog geen kindjes. 
Spannend!! 

@anoniem
Bij ons is het net omgekeerd, mijn partner heeft een dochtertje ook 5j uit een vorige relatie. Nu we een eindje samen zijn en we niet teveel leeftijdsverschil ertussen willen gaan we samen voor nog een kleintje.
Zo spannend. 

Hey dames,Ik ga me bij jullie voegen. Vandaag helaas op mijn NOD ongesteld geworden. Nu 2 cysli achter elkaar van 27 dagen gehad, dus verwacht dat dat de standaard is.Mijn man heeft een zoon van 5 uit een vorige relatie, ik een dochter van 3 uit een vorig huwelijk. Nu kijken of het samen ook lukt om nog een mupje erbij te krijgen.Ik heb mezelf toegevoegd.NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagenNOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.NOD 3 december - MichM - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - cyclus waarschijnlijk 27 dagen.Groetjes MichM 

Terug
Bovenaan