NOD december 2019

Het wordt hier langzaamaan drukker. Ik hoop voor iedereen een positieve test. Zou zo leuk zijn met die feestdagen!

ook ik ga weer naar de volgende ronde.  
succes weer allemaal!
NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen
NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen
NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.
NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen. 
NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase) 
NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen
Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec
Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 27 dagen – NOD 8 decembe
NOD 5/9 December - EVSS - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 - cyclus 28 / 32 dagen 

Hier cyclus dag 4 en nog ongesteld dus niet heel veel nieuws ? begin ergens rond dag 13/14 weer met ovulatie testen... dus nog even genieten van de tijd dat ik niet hoeft te testen, stressen etc ? hihi...
Ik heb wel 19 nov een afspraak bij de huisarts om gewoon  eens al mijn zorgen en vragen te uiten... ben benieuwd wat haar reactie zal zijn?

Ook hier vandaag lichte bloeding/bruine afscheiding dat betekend dus dat mijn menstruatie eraan zit te komen. 
Hopelijk hebben we allemaal goed nieuws aan het eind van dit jaar en met de kerstdagen. Succes allemaal deze maand.
Iemand ervaring met het te kort van B12? Ik krijg morgen de uitslag van mijn bloedonderzoek hiervan. Vorig jaar was deze heel erg laag dus ben bang dat ik morgen geen goed nieuws hierover krijgt. Dat maakt me wel een beetje angstig.
NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen
NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen
NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.
NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen. 
NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase) 
NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen
Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec
Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 27 dagen – NOD 8 decembe
NOD 5/9 December – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 / 32 dagen 
LV - 27 jaar - 1e kindje - Ronde 4 - cyclus 28/30 dagen - NOD ongeveer 12/15 december

Willow Tree: Hopelijk vind je snel je eisprong. Succes de komende dagen met klussen. 
KSAS: Dat is inderdaad erg fijn om daar met je huisarts over te praten. Je wordt er nooit stommer van en voor jezelf alleen maar fijn. 

LV ja idd, en ook al zijn we " nog maar"  een half jaar bezig, toch fijn om even wat vragen te kunnen stellen? ook betreft de medicatie (ivm hoge bloeddruk) die mijn man gebruikt, op internet lees ik daar over dan er 10% kans is op verminderde vruchtbaarheid, maar hoor graag van haar of dit zo is en of we daar iets mee moeten...?  kan nog wel een half jaar blijven proberen, maar als dat een oorzaak kan zijn dat het niet lukt wil ik  daar liever eerder iets mee doen dan blijven aankijken? 

Terug
Bovenaan