Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik lees mee Gisteren mijn ovulatie gehad en probeer het vanavond ook nog even gezellig te maken. Dat had ik vorige maanden niet gedaan, dus hopelijk heeft dat meer invloed haha. Spannend!
Ha dames, dan maar op deze nieuwe topic reageren wat veel werkzaam in de zorg inderdaad! Ik ben projectleider chemie/labo, even heel wat anders haha.
Zit nu op dag 14 en begonnen met ovulatie testen, maar nog niet positief. Hopelijk is mijn cyclus snel weer op orde. Dan verwacht ik over 7 dagen mijn ovulatie..
Spannend al best veel op het wachtbankje, hopen op veel mooie testen!
Ook overgestapt ?
@ Feyre, idd soms heftige dingen op de Neo, maar ook hele mooie dingen ? maar heftige periode dan ook voor jou geweest na de bevalling. Gelukkig dus wel allemaal goed gekomen!
Nu december is begonnen: heel veel succes iedereen, ik hoop zo op een heleboel positief nieuws ?
Hallo, ik lees ook graag mee.
De maand november is voorbij. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Zit nu op cyclus dag 47… (Vorige cyclus duurde 45 dagen) Misschien deze week toch maar testje doen?
Maar ik moet er ook rekening mee houden dat mijn cyclus nog niet regelmatig is. Eind augustus namelijk pas gestopt met de pil.