Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben ook van de partij!
Alleen ben ik benieuwd waarom ze alles wil laten verwijderen (a) maar kan me voorstellen dat je al t bijhouden op een gegeven moment ook een beetje zat bent.
Vanochtend kon ik het toch niet laten. Een zwangerschap test gedaan. Deze was negatief. Dus ik wacht wanneer ik hopelijk weer ongesteld wordt. Zodat we weer verder kunnen
Deze vorige post kwam uit de andere topic uit december en had ik rond 7.30u geplaatst. Daarna toch maar getest.
Ik lees hier ook weer mee!
Mijn ovulatietesten lopen langzaam iets op, best spannend dus. We blijven gewoon door testen en wie weet heb ik over een paar dagen een positieve test in handen. Ik merk wel dat ik sinds vannacht soms hele erge steken in mn buik heb. Dit had ik vanochtend ook maar nu lijkt het toch weer af te zakken.
Ik heb vanochtend toch maar een zwangerschapstest gedaan omdat ik vanmiddag naar de Sportmasseur zou moeten en ik heb gewoon een positieve test in mijn handen. Zo gek! Ik voel me helemaal niet zwanger en was ook helemaal niet zenuwachtig. Eigenlijk overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn.
Wauw dit gaat zo snel allemaal. Zijn de dingen die ik gevoeld heb toch goed.
Pff geloof het nog echt niet. Ik zal de komende dagen nog wel een paar testen doen om het te checken. Kan nog mis gaan natuurlijk.