NOD december

he Betty, probeer nog 2 dagen vol te houden als je niet ongi wordt.
En dan gewoon met ochtendurine testen, zodat je urine het meest geconcentreerd is. Sterkte meid, duim voor je.

liefs

He dames,

net nog even snel een andere predictor gedaan, die je 4 dagen voor je nod kan doen... Die was duidelijk negatief... Score tot nu toe: 1 twijfelachtig en 2 negatief...

Nog steeds niet ongi gelukkig! Ik ben vanavond laat pas weer op het forum, zal dan even een berichtje posten of ik ongesteld ben gewonden ja of nee. Morgen ochtend doe ik een nieuwe test met ochtendurine...Als ik wat weet laat ik het jullie meteen weten!

liefs

Hi Betty,

Ik denk ook dat je even moet wachten op ochtendurine! Ik hoop dat het gelukt is!!!

Groetjes Nina!

Hey Betty,
Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, maar hou er wel rekening mee dat je gewoon een lange cyclus kunt hebben. Ik had de vorige ronde een cyclus van 40 dagen, normaal 31 ongeveer. Ik wil je alleen maar op een teleurstelling behoeden. Succes ermee!
Liefs Vissen

He Betty,

Probeer alle spanning nog even te bewaren voor morgen ochtend, dan test je met je ochtend urine en hopelijk mag dit dan iets moois weergeven.

Wel laten weten als je meer weet he!!

liefs chantal

Hoi dames,

Kan iemand mij vertellen wat de precieze afkorting is voor NOD? Ik kijk hier wel al een tijdje, maar kan het niet precies ontcijferen. Als het inhoud niet ongesteld dag, dan kan ik mijzelf bijna aan het lijstje toevoegen. Het zal begin januari worden, heb het nog niet precies uitgerekend. ;)

Iedereen succes,
Monique

He dames,

Hier nog steeds geen ongi!

Morgen ochtend ga ik weer testen, dus nog even afwachtten... Ik weet niet wie het zei, maar ik heb nog nooit van mijn leven een langere cyclus gehad dan 31 dagen... Ik wordt zelfs altijd op het zelfde tijdstip ongesteld, met een verschil van misschien een half uurtje...

We gaan het zien, we hopen op het beste!

Liefs

Terug
Bovenaan