NOD dit weekend (28/29 januari)

A

Anoniem

Guest

Hai allemaal,

Wie hoopt er ook niet ongesteld te worden dit weekend?
Ik heb namelijk het idee van alles te voelen, al weet ik dat dat ook niets zegt natuurlijk...
Ik heb zere borsten, (elke dag een beetje erger) dat heb ik de maanden hiervoor nog nooit gehad...
Vol gevoel in mijn onderbuik, en menstruatie krampen (al sinds 2 dagen).

Ik loop mezelf gek te maken wel/niet/wel/niet/wel, bla, bla, bla...

Ik duim voor ons allemaal, liefs Matahari

Hoi Matahari,

Het is zo'n overbekend gevoel, je probeert je niet gek te laten maken daar je lichaam en gedachten maar toch ben je er constant mee bezig....
Ik heb pas volgende week woensdag mijn NOD en ben net herstellende van een flinke griep, maar ik denk ook al van alles te voelen. Heb ook wel zere borsten, maar dat heb ik al vaker gehad en werd toen toch ongesteld.

Het enige wat we kunnen doen is maar weer wachten.....wat duurt de tijd toch lang in de laatste week voor je NOD?!

Ik duim voor je.

Liefs,
Jetje

hey hallo
mijn nod is ook dit weekend, ik hoop t niet te worden.
brr wat is t weer spannend.
heb geen rode duivel verschijnselen maar ook niet echt zwangerschapsverschijnselen, ben wel moe maar dat ook kan ook aan t weer liggen. en veel plassen maar ja dat kan ook weer door rode duivels komen. brr.
afwachten maar....
knuffels

Oh wat is het fijn om dit van jullie allemaal te lezen, zo herkenbaar. Mijn vriendinnen moeten nog niet echt aan kinderen denken, dus zij begrijpen er echt helemaal niets van. En ik dacht inmiddels als dat ik echt een rare was, maar gelukkig zie ik nu dat er meer deze gevoelens hebben, fijn om te lezen.

Mijn NOD is pas 4 februari, tenminste voor mijn gevoel nog een eind weg. Sterkte allemaal
Carina

Hoi,
ook ik hoop dit weekend niet ongi te worden,normaal heb ik altijd al ruim van te voren "klachten"zoals zere borsten en een vol gevoel, maar nu nog helemaal niets, dus ik weet het niet of het komt nog ....laten we hopen van niet duim ook voor je!!!

Hallo allemaal,

Ik ben nog maar net nieuw op deze forum,maar volg het wel al een tijdje.
Mijn N.O.D is op 28 Januari, of eigenlijk liever niet.
Ik heb al heel lang steeds krampen/ steken in mijn buik al sinds een paar dagen na de "daad".
Nu lijken die steken over te gaan op menstruatiekrampen.
Heb verder eigenlijk nergens last van, alleen lijkt het net of de aders in mijn borsten beter zichtbaar worden. Maar dit zal ik me wel verbeelden.
Mijn temperatuur zat steeds rond de 37.22,maar gisteren zat hij op 37.01.
Vandaag weer terug op 37.22. Mijn eisprong was rond 14 januari.

Is dat erg dat mijn temperatuur even gezakt is ? Weet iemand van jullie dit?

Groetjes Petra

P.s allemaal succes bij het zwanger worden

hoi

mijn nod is ook zaterdag erg spannend ik zit nu in ronde 24 en durf nergens meer op te hopen probeer mijn gedachten ergens anders op te zetten maar das zo moeilijk
maar ik duim voor jullie en voor mezelf natuurlijk dat de duivels uitblijven

liefs ineke

Hoi Matahari en natuurlijk alle anderen!

Mijn NOD is ook 28 januari, maar helaas ben ik gisteren (25ste) al ongi geworden. Ik ben nu 9 maanden gestopt met de pil, en merk de laatste  maanden dat mijn cyclus wat onregelmatiger aan het worden is. De ene keer 28 dagen, dan weer 30 en nu 27... Hopelijk is dit een teken dat alle hormonen van de pil uit mijn lijf zijn!

We zitten pas in ronde 5, maar iedere keer is toch wel een beetje een teleurstelling. Een paar mensen hebben voor ons gependeld en ze komen allemaal rond mei 2006 uit. Ik heb dus goede hoop!!!

Groetjes en ik  hoop echt  dat de 28ste jullie dag is,
Daniëlle

Terug
Bovenaan