Dag meiden,
Hier ook een NOD-dame voor dit weekend. Had gister een beetje verkleurde afscheiding, dus weet nu even helemaal niet wat te denken. Voel lichamelijk ook wel dingen die kunnen wijzen op een zwangerschap (vollere borsten, vaak plassen, stemmingswisselingen, bloedneus), maar dat kan natuurlijk allemaal nep zijn.
Zit nog wel met een soort extra wachttijd, want mijn laatste menstruatie kwam pas op de 5e dag echt op gang (dwz. heftig bloeden en krampen). Als ik nu niet ongesteld wordt wil ik dus pas woensdag een test gaan doen. Dat wordt mijn allereerste!! Dit is nl eerste kindje, eerste ronde!
Ik slik al anderhalf jaar geen pil meer (vond ik ongezond) en sinds oktober heb ik echte "babydrang". Ik vond het fijn mezelf een paar maanden de tijd te geven, om te kijken of het geen opwelling was en om lichamelijk in een betere conditie te komen. In december gingen we een weekje op vakantie, dus dat leek me een romantisch begin van ons zwanger-wordt-plan. Maar toen 't puntje bij 't paaltje kwam: menstruatie kwam een week later (stress gehad) en we konden pas in januari echt gaan beginnen. Maar het idee was wel aardig toch??
Inmiddels ben ik er dus dag en nacht mee bezig. We hebben geprobeerd om om de dag te klussen, maar manlief vond het al snel een verplichting en kreeg bovendien 'geïrriteerd gereedschap' zeg maar, dus we hebben af en toe wat pauzes in moeten lassen. Nu maar hopen dat ie die andere keren raak heeft geschoten.
We houden mekaar op de hoogte!
Groetjes van een ongeduldige Tammy
P.S. Ik kan me inmiddels heel goed indenken hoe het voor al die stellen is bij wie het maar niet wil lukken: dit is mijn eerste poging, maar kan het nu al niet meer uit mijn hoofd zetten. Dus bij deze: veel sterkte allemaal!