NOD februari 2022

Helaas toch weer ongesteld ? en maar de volgende ronde in. Ik weet echter alleen niet zo goed wanneer mijn NOD gaat zijn ivm 28-31 cyclus en vaccinatie (boosterprik), dit gaf vorige keer een verlengde cyclus (35 dagen). Maar voor nu hou ik het op 2 februari. Sluit je vooral lekker aan en hopelijk kunnen we dan veel positieve tests melden! ? NOD’s:<br />- frasseke: ~30 jan ?<br />- MvdBL: 1 feb ?<br />- Boterbloempje16: 4 feb ?<br />- Bosbesje: 4 feb ?<br />- MamavanES: 4 feb ?<br />- Idem: 4/5 feb ?<br />- Lis-: 5 feb ?<br />- LineLine: 5 feb ?<br />- hart: 6 feb ?<br />- Yolaana: 6 feb ?<br />- TeddyMae: 7 feb ?<br />- Maedsche: 7 feb ?<br />- IsaV: 7 feb ?<br />- ERZ: ~7 feb ?<br />- LenV: 8 feb ?<br />- Anirbas: 9 feb ?<br />- Trotsemamaaa: 12 feb ?<br />- Jansje: ~13 feb ?<br />- Gebruiker10357147: 13 feb ?<br />- D-Minkx: 16 feb ?<br />- Meisjesmoeder: 16 feb ?<br />- Michelles: 17 feb ?<br />- Saarttje: 17 feb ?<br />- MamaBeerTobe: 24 feb ?<br />- AvAnDp: 24 feb ?<br />- HasiE: 25 feb ?<br />- Sonja: 25 feb<br />- Frasseke: ~26 feb ?<br />- Nicollee: 27 februari ?<br />- Kashima: ~28 feb (25feb-2 mrt) ?<br />- LineLine: 1 mrt ?<br />- MomAndBoyGirlBaby: 2 mrt<br />‐ Bosbesje: 2 mrt<br />- Idem: 8 mrt<br /><br />NOD onbekent:<br />- Wachtenduurtlang ?<br />
 
Ik meld mezelf hier ook alvast weer aan na vanochtend helaas ongesteld te zijn geworden. Nod verwacht ik 4 of 5 februari. Laten we hopen dat februari geluk brengt. 
Fun fact: 3 jaar geleden was mijn nod 5 februari en bleek ik zwanger van ons 1e kindje, ik loop echt precies gelijk met mijn cyclus als toen!
 
Hallo, ik meld me ook eve hier aan.

Al is mijn Nod nog een verrassing, gezien mijn cyclussen tot nu toe 2 maanden overslaan. Laatste keer 4 december mijn menstruatie gehad. Nod stond op 1 januari maar nog altijd niks te bekenen en helaas ook een negatieve test.

Ik lees en hoop mee voor de rest ?. Voor mezelf dus nog wachten op mijn regels
 
Hallo!
Ook ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. Morgen gaat het helemaal doorzetten denk ik. Zo balen he.. 
Volgende nod = 4 februari. 
Teleurstelling is weer groot 
 
Hoi Dames, welkom.
 
zo jammer om jullie hier weer te zien. Ik heb de NODs toegevoegd.
 
@HeHoLetsGo hopelijk mag je inderdaad in januari nog melden dat je niet doorhoeft!! Ik lees en praat zelf ook nog wel mee in de Januari NOD groep, en ik denk meer hier. Maar altijd handig om hier alvast mee te spieken ;)
@Idem Ooh hopelijk is dit een goed teken voor je, gewoon 3 jaar later de volgende :)
@Je-nni-fer ooh wat balen dat je niet weet hoe en wat. Ik vind het al lastig als ik een paar dagen extra moet wachten. Hopelijk toch gewoon een goed bericht van jou in Januari dan! 
@BoJo ja altijd echt een enorme telleurstelling. Hopelijk kan jij ook weer met goede moed de volgende ronde in. En hebben we deze maand geen sippe gezichtjes in ons overzicht.
 
 
 
@BoJo, heel herkenbaar. Had echt het gevoel dat ik zwanger was, ook dingen die ik normaal niet bij een menstruatie heb: moe, lage rugpijn, strak gevoel in m'n onderbuik en steekjes. Maar helaas..
 
Terug
Bovenaan