NOD februari 2022

@Idem Ja terrecht lekker genieten van je sushi nu het kan! En vol goede moed weer door voor de volgende ronde.
@Annap Welkom, hopelijk nu sneller succes!
@Maedsche ooh nee wat balen. Hopelijk deze ronde niet zo'n mindfuck, maar gewoon een dikke vette positieve test!
 
Beste allemaal,

Ik wil mij hier toch bij aanmelden.
Ik heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad en heb nog last van bloedverlies.
Ik gebruik de app fertilly friend. Daar heb ik mijn miskraam ingevoerd. Hij gaf mijn 1e cyclusdag aan op 1 februari. Ik heb natuurlijk geen idee hoe het gaat lopen, maar zet mij maar op 1 feb.

Mijn man en ik hebben besloten om eerst te wachten op de menstruatie voordat we weer verder gaan. Dus ik ben hier niet bij om zwanger te worden.
 
@wachtenduurtlang wat vervelend! Heel veel sterkte voor jou en je man. ☹ Hoeveel weken was je zwanger?
@frasseke hoe gaat het met jou? Ook klaar voor de volgende ronde? Welke ronde gaan jullie nu in?
 
[quote quote=10520060]@wachtenduurtlang wat vervelend! Heel veel sterkte voor jou en je man. ☹ Hoeveel weken was je zwanger?
@frasseke hoe gaat het met jou? Ook klaar voor de volgende ronde? Welke ronde gaan jullie nu in?[/quote]Dankjewel!
Ik was 7 weken zwanger. Toen zagen we nog een kloppend hartje. Dat is morgen een week geleden. Afgelopen donderdag een echo zonder kloppend hartje.

Hakt er behoorlijk in.. zijn er meer meiden hier in dit forum met miskraam als ervaring?,
 
Wat heftig zeg @wachtenduurtlang! Lijkt me ook echt zware kost om te verwerken en begrijp het dat jullie niet direct door willen naar de volgende ronde. ?
 
@wachtenduurtlang: wat triest. 7weken is echt een hele tijd. Is te begrijpen dat jullie dat ook wel even een plek moeten geven en niet zomaar weer verder gaan. Hier geen ervaring mee.
Veel sterkte met dit verlies. 
 
@wachtenduurtlang ooh wat vervelend. Ik snap helemaal dat je nu wil checken dat alles weer zo gaat als het zou moeten voor je de volgende ronde gaat proberen. Ik heb je er wel bijgezet, maar dan wordt het de check dat alles weer goed gaat! Zelf overigens geen ervaring met miskraam, zijn bezig voor eerste kindje en nog geen succes.
 
Met mij gaat het verder goed. Wij zitten nu in ronde 7 en hopen nu toch heel erg dat het een keer zo mag zijn. Dit vooral ook omdat we volgende maand waarschijnlijk moeten overslaan (niet samen tijdens de vruchtbare periode). Op dit moment zit ik bijna in mijn vruchtbare periode, ik ga morgen mijn ovulatietesten starten (dus dag 10 van cyclus). Ik verwacht eind deze week ergens een positief resultaat daarvan. En dan gaan we het weer zien! En komende week zal het dus vaak gezellig zijn bij ons thuis ;P
 
Het valt inderdaad behoorlijk rauw op je dak. Afgelopen week dacht ik: hmm het gaat wel. Maar gisteren alleen maar liggen huilen. Intens verdrietig en toch willen ook wij niet lang wachten hoor. Ons verlangen is zoo groot om een 2e kindje te krijgen..
 
Terug
Bovenaan