Nod februari

[quote quote=10161679]@ frummel het zou een innestelingsdipje kunnen zijn, maar dan moet je temperatuur wel de komende dagen weer omhoog. Heb je altijd een lf van ongeveer 13 dagen? Dan weet je vanaf wanneer je je nod kunt verwachten[/quote]
Al zou het dan wel een erg vroege innesteling zijn, maar kan volgens mij echt net 

[quote quote=10161681] Al zou het dan wel een erg vroege innesteling zijn, maar kan volgens mij echt net[/quote]
Volgens mijn app zit ik op 7DPO, toen mn temp zo zakte was ik 5DPO. Maar zou je temp na een innestelingsdip dan niet gelijk weer omhoog moeten schieten? 
Tot zo ver is 6 februari mijn NOD.. maar vond mn temperatuur zo raar doen ? 

[quote quote=10161682] Volgens mijn app zit ik op 7DPO, toen mn temp zo zakte was ik 5DPO. Maar zou je temp na een innestelingsdip dan niet gelijk weer omhoog moeten schieten? Tot zo ver is 6 februari mijn NOD.. maar vond mn temperatuur zo raar doen [/quote]
Ik bedoel 8DPO vandaag..

@Frummel: andere optie is dat de eerste stijging helemaal niets te maken had met je ovulatie, maar dat je nog naar basaal terug moest en je nu nog je ovulatie moet krijgen. 
Sorry, dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht

[quote quote=10161682] Volgens mijn app zit ik op 7DPO, toen mn temp zo zakte was ik 5DPO. Maar zou je temp na een innestelingsdip dan niet gelijk weer omhoog moeten schieten? Tot zo ver is 6 februari mijn NOD.. maar vond mn temperatuur zo raar doen ?[/quote]
Ja eigenlijk wel ... Tenminste bij een goede innesteling moet je temperatuur wel vrij snel weer hoger worden. En 5dpo is wel heel vroeg 

Mijn hemel... ik word er helemaal gek van. Nog 2 dagen tot NOD en in mijn hoofd slingert het per minuut een andere kant op. Hoe gaan jullie hier mee om? “Proberen er niet zoveel mee bezig te zijn” vind ik dus echt niet te doen, aangezien je lijf je er de hele dag mee confronteert... vreselijk!!

@HarmaB, jep herkenbaar.
Vlak na ovulatie was ik heel hoopvol, ook omdat we eerste keer ovutesten hadden gebruikt en naarmate de wachttijd vordert denk ik steeds vaker, vorige keren was het ook niet raak waarom zou dat nu wel zo zijn of ik word vast gewoon ongesteld/ben sowieso niet zwanger etc.

Het is voor ons trouwens ook het 1e kindje! 

En HarmaB, hier hetzelfde hoor! ? de ene keer denk ik, ja het is raak!!! Maar de andere keer denk ik, nee ‘t is helemaal niet raak ? vlieg ook alle kanten op, die dagen wachten tot je NOD zijn vreselijk. Ik probeer mezelf maar af te leiden, maar er niet mee bezig zijn lukt me ook niet altijd. Het is gewoon te spannend ♥️

Terug
Bovenaan