nod gehad.. niet ongesteld, negatieve testen?

A-M23

New member
Hallo Dames,

Vorig jaar zijn we ons dochtertje verloren toen ik 20 weken zwanger was..

Sinds begin dit jaar hebben we besloten er weer voor te gaan, dit gaat natuurlijk gepaard met veel angst en emoties.. maar we hopen zo dat het ons nog gegund is!

Nu ben ik al 2 dagen overtijd maar helaas test ik nog steeds negatief.. normaal ben ik behoorlijk stipt met mijn cyclus.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?



Liefs

 
Hey,

hier net zo. Drie dagen over nod en negatieve testen. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas een week erna positief. Toch een miskraam gehad met negen weken en nu weer over tijd. Dus nog even geduld hebben denk ik.



Groetjes
 
Hey kirby!

Vreselijk he dat wachten en maar geduld hebben. Ik probeer te wachten tot dit weekend , als mijn menstruatie dan nog niet heeft doorgezet ga ik nog een poging doen om te testen.

Ben zo bang dat je lichaam je zo makkelijk voor de gek houdt omdat je het zo graag wilt.

 
Ja ik ben ook van plan om tot dit weekend te wachten met testen maar moeilijk is er idd..:) in heb al wel kwaaltjes die ik bij de eerste keer ook had maar durf nog niet te veel te hopen en denk soms dat ik het me verbeeld door de negatieve testen.

 
Heb geen last van kwaaltjes op enorme vermoeidheid na maar dat was tijdens mijn vorige zwangerschap ook zo..

ik snap helemaal wat je bedoelt, we blijven hopen! :) Ik ga duimen voor ons! :)
 
Hier ook nu 4 dagen over tijd..  Vorige augustus ons zoontje verloren bij 24,5 week. Trek dit wachten ook heel slecht..

Afwachten.. wil ook wachten met testen.

Hopelijk met het weekend goed nieuws voor je!
 
Terug
Bovenaan