nod gehad.. niet ongesteld, negatieve testen?

Je hebt ook een behoorlijke heftige periode achter de rug dus Mireille!

Vind het daarom nu ook extra spannend!

Wanneer ga jij testen? Kga ook voor jou duimen!
 
Hoi dames!

Ben even benieuwd :) Hebben jullie inmiddels al getest?

ik had vanmorgen een hele lichte tweede streep. Ze zeggen wel een streep is een streep maar ik durf nog niet echt blij te zijn..  over een paar dagen hopen op een knal test!
 
Hey dames,

ik heb gisteren getest en ook een hele lichte streep! Ik weet uit eigen ervaring dat dit dan toch echt wel zwanger is:)..

dus A-m23 wees maar gewoon blij en probeer te genieten.. Zeg ik wel maar ik vind het ook moeilijk omdat ik altijd nog denk het kan elk moment mis gaan :-|.

hoe is het met de rest?
 
Gefeliciteerd Kirby!

Ik denk dat ik het ook nog niet durf te geloven en nog te bang ben dat het misgaat na alles wat we hebben meegemaakt.

Met 14 weken krijgen we daarom ook direct de medische echo, mocht het goed gaan tot die tijd en de uitslag is dan goed, dan denk ik dat we pas echt kunnen gaan genieten.
 
<p>Hallo dames, ik kom net kijken op dit forum. Ik heb een hele regelmatige cyclus (28) en had donderdag ongesteld moeten worden, tot op heden ben ik het nog niet. Vorige maand een hsg onderzoek gehad ivm onze kinderwens (3jaar) en die was positief. Nu twee testen gedaan beide negatief. Ik voel ook echt helemaal niet dat er een menstruatie  aan zit te komen oid. Ik zou deze maand beginnen met medicatie voor IUI maar dat kan dus nog steeds niet. Lees veel over dat de testen niet altijd goed kunnen meten. Ik ben nog nooit zolang overtijd geweest, kan ook niet vinden dat dit door het hsg onderzoek kan komen. Zouden jullie adviseren om bloed te laten prikken?</p>
 
<p>Wij proberen sinds afgelopen januari voor een tweede. Ik was direct de eerste ronde zwanger maar helaas ging dit met 6,5 week mis waarna een curretage nodig was met 10 weken.</p><p>Na de curretage een menstruatie na 33 dagen en daarna een cyclus van 26 dagen. Nu dus de derde ronde en zit nu op dag 29.</p><p>Ik heb op dag 23 getest en op dag 27. Beide negatief. Toch de voor mij bekende kwaaltjes. Vermoeidheid, hoofdpijn, weeïg gevoel in mijn maag, vooral wanneer die leeg is en sinds vandaag merk ik dat ik wat kortademig ben.</p><p>Als ik de tests moet geloven moet ik dus mijn menstruatie afwachten maar nu vanavond ook weer zere borsten, vooral aan de zijkant. Ik twijfel ik probeer rustig af te wachten op mijn menstruatie maar valt niet mee. Zou ik nog zwanger kunnen zijn denken jullie?</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
<p>Ik heb vanmiddag opnieuw getest. En jaaaa, een positieve test. Ben heel blij maar ook ongerust. Spannende tijd! Hoop dat alles goed loopt.</p>
 
Terug
Bovenaan