Nod geweest, nog niets. En met de andere meiden?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Zojuist wat gekleurd slijm verloren, zoals altijd wanneer mijn ongi eraan komt. Heb verder ook weer de bekende krampen. Al zijn ze dit keer gelukkig weer wat minder aanwezig. Tot nu toe...
Wel sinds vandaag gevoelige boobies. Niet mijn tepels, maar mijn boobies zelf zijn heel gevoelg overal. Lijkt wel een soort spierpijn, maar mijn borstspier is het zeker niet, haha!
Sla ik toch weer aan het twijfelen... Als dit blijft en mijn ongi zet (duimduimduim) niet door, ga ik op mijn verjaardag testen: woensdag.

Ergens weet ik wel dat mijn ongi zeer waarschijnlijk gewoon komt, ben al zo veel keer door mijn lichaam voor de gek gehouden. Aan de andere kant pak ik ook elke maand weer alles aan om net dat ene sprankje hoop weer te krijgen...

Wat kan zwanger worden toch zenuwslopend zijn!

Hoe staat het met de andere meiden op de wachtbank??

Liefs Daisy

Spannend!
Helaas is gekleurd slijm meestal geen goed teken.. het is zeker zenuwslopend! Duimduim

Liefs

We blijven maar weer (on)geduldig afwachten, haha! Waarom kun je nou niet meteen na de innesteling even kijken of het gelukt is. Schelt zo veel wachten!

Ik duim voor je Renate!

Liefs Daisy

Oooo Daisy, wat spannend! Dat sprankje hoop moet je ook houden anders is het helemaal niet vol te houden.... :) Ik hoop het voor je! Helaas zijn wij weer een wachtbankje opgeschoven :-( Had ook niet anders verwacht maar wat je zegt: dat ene sprankje hoop!

Succes en alvast gefeliciteerd! Zou een fantastisch verjaardagscadeau zijn zeg!

Duim, Duim, Duim! ******* Liefs Lynn.

Hier ook nog geen teken van ongesteldheid. Dacht vanmiddag wat krampen te voelen, maar zette niet door. Laat het vooral maar opschieten!

Ik hoop dat het voor je uitblijft en op je verjaardag een positieve test hebt! You never know...

Hoi hoi,

Wat spannend... Toch hoop ik voor je dat t dit keer geen slecht nieuws is!
Hier op t wachtbankje, 16 jan mn nod maar heb meestal vroegtijdig bloedverlies dus vanaf woensdag 11 januari houd ik mn adem in bij t naar de wc gaan!
Heb vorige week een HSG gehad dus ik hoop dat mn kansen nu echt hoger liggen en dat ik zwanger ben. Mag ook wel in ronde 12. Er is in ieder geval niks te vinden dus t zou 'gewoon' moeten lukken... Tja het is en blijft n wonder!!

Groetjes

Tja, wat zal ik zeggen. Ook een zwangerschap kan gepaard gaan met wat bloedverlies en krampen. (die krampen zijn precies hetzelfde hoor!) Dus mijn duimen blijven draaien. Ze worden onderhand wel een beetje blauw hahahaah.

Terug
Bovenaan