Nod geweest, nog niets. En met de andere meiden?

Spannend joh, wie weet een mooi verjaardagscadeau as. woensdag. T is je in ieder geval gegund. Sterkte met de zenuwen!
Wenser

spannend meid. ik hoop het zooooo voor je..ik ga voor je duimen dat de rode duivels weg blijven..

liefs

En meid hoe gaat het bij jou? Blijven de duivels nog weg? Hope so!

Liefs

Hier idd nog niets te bekennen... De kleur is niet doorgezet maar de krampen worden wel wat heftiger nu. De last van mijn boobies is weg, dus dat zal wel niets met hormonen te maken hebben gehad.
Hier nog maar ff afwachten... probeer niets te verwachten, maar dat wordt steeds moeilijker!

Spannend joh jeetje! Waarom test je niet alvast? Je nodig is toch geweest..
Ik moet zeggen dat het bij mij voelt alsof ik ongi ben mijn buik zeg maar, mijn boobies doen wel zeer.. lijkt met de dag erger te worden zo als nu heb ik het nog nooit gehad.. dus hoop zo dat het streepje duidelijker word.. kan het echt nog niet geloven.

Snap heel goed dat dat moeilijk is, zeker nu er stappen ondernomen zijn en je echt weer hoop hebt.

Ga heel hard voor je duimen dat je samen met mijn naar de mamaclub mag!!

*************************** voor jou

Liefs

Ik weet niet zeker wanneer mijn nod is deze ronde en ik heb al zo vaak negatief getest op of vlak na mijn nod. Ik wil nu nog even wachten, omdat een week na nod de kans op een positieve test veel groter is. Bovendien worden de krampen nu wel heel bekend...

Ben toch huiverig voor de teleurstelling en die is bij ongi toch minder dan bij een negatieve test. Heel stom, maar nu ik eigenlijk kan testen, durven mijn vriend en ik niet zo goed...
De last van mijn boobies is ne wel weer terug... Snap er niets van!!

Als alles wegblijft test ik misschien woensdag op mijn verjaardag.

Liefs!

Terug
Bovenaan