NOD? hopelijk wel

A

Anoniem

Guest
dag dames
zo nog een paar dagen (9) en dan weet ik of de NOD ook echt NOD is. Ik hoop het nu echt wel.
vooral nu ik steeds mijn neefje op de arm heb en mijn man ook zien met dat neefje. de gevoelens beginnen steeds meer te groeien. (mijn neefje is van 2-7-06)
wie wacht er met mij mee?

groetjes Daan

Heej Daan!!

Ik wacht wel met je mee, maar...moeten nog eerst aan de slag vanaf vrijdag!!Maandag gaat mn eitje springen als alles goed is, dus daarna de klus afmaken en dan sluit ik me bij je aan!!
Maar heerlijk is dat he om je menneke met een kleintje te zien omgaan!!Zo leuk he, dan geniet ik echt!!En zelf natuurlijk ook!Morgen komt ons neefje (is al 5) logeren, maar heerlijk om een dag helemaal aan zo'n manneke te spenderen!
Nou tot snel en hou me op de hoogte!
Hoe lang zijn jullie bezig?
xx zuus

HOI HOI

MIJN ''NOD'' IS DONDERDAG OF VRIJDAG!!!!!!!!!
IK HOOP OOK DAT HET WEG BLIJFT(MAAR DENK HET NIET HEB AL IETS BUIKPIJN)!!!!

WIJ HEBBEN OOK NET EEN ''NICHTJE'' GEKREGEN (19 JULI ''06)
ZOOOOOO LIEF!!!!!
MAAR HET RAARE IS,WE ZIJN VORIG JAAR TEGELIJK GESTOPT MET DE PIL
(1 DAG NAAR ELKAAR,ZONDER HET VAN ELKAAR TE WEETEN)
ZEI HEEFT HAAR KINDJE AL,MAAR IK BEN NOG NIET EENS ZWANGER!!!

ZAG ER EERST ERG TEGEN OP ALS HET GEBOOREN WERT,WAS BANG DAT IK ER NIET TEGEN KON,MAAR HET OMGEKEERDE IS WAAR,IK VIND HET PRACHTIG,GA OOK ELKE DAG FF KIJKEN!!!!

MAAR 6 DAGEN DAARVOOR IS EEN VRIENDIN BEVALLEN,EN HAAR KINDJE IS KORT NAAR DE GEBOORTE OVERLEDEN,ZO ERCH HE!!!
ZON DUBBEL GEVOEL ALLEMAAL.
BIJ ONS WIL HET NIET LUKKEN,BIJ HUN KOMT HET KINDJE TE OVERLIJDEN,EN MIJN SCHOONZUSJE KRIJGT (GELUKKIG) EEN MOOI EN GEZOND KINDJE....
DIT ZET JE WEL EVEN AAN HET DENKEN...

SORRY HET VERHAAL IS WAT LANGER GEWORDEN DAN IK WOU....

XXXTAM80 (RONDE 13)

heyyyyyy daan ik ga gezellig met je mee wachten ik hoop dat mijn nod ook echt NOD is!!!!!!!!! (10 dagen) we hebben geklust en nu maar hopen dat het raak is he!!!!! ik heb nog geen echte klachten alleen zijn mijn voeten en benen nu zo zwaar he maar ja ligt ook aan het weer he en af en toe wat krampjes en als ik mijn borsten aan raak gevoelig maar niet echt vervelend maar ons lichaam kan ons ook goed voor de gek houden he!!!!!!! spannend he!!!!!!!!! we houden elkaar op de hoogte he groetjes miranda

Hey, Daan!

Voor mij is de spannende tijd nu aangebroken! Ik had vandaag ongesteld moeten worden en dat is niet gebeurd. Ik heb ook helemaal geen buik-of rugpijn, wat ik normaal gesproken wel heb als het zover is. Ik hoop dat het deze keer bij jou raak is! Ik weet hoe het is om de dagen af te tellen en vervolgens toch weer teleurgesteld te worden....Ik zal heel hard voor je duimen. (voor alle dames trouwens! Kunnen we lekker met z'n allen naar het zwangerschapsforum!

Greetz, Lin76

Hoi,

ik wacht met je mee hoor! mijn nod is 1 augustus, nog een klein  weekje wachten dus. Ik heb al sinds zondag erg gespannen borsten en bij mijn vorige zwangerschap (helaas geindigd in een miskraam) had ik ook gespannen borsten maar ook bloedingen erbij. Nu heb ik gelukkig geen bloedingen. Stiekem ben ik dus erg hoopvol!!!

succes en ik hoop voor ons allemaal dat wij een echte NOD hebben!

Nou ladies, jullie zijn allemaal wat eerder dan mij aan de NOD; dus ik (we) gaan eerst zelf aan de slag en duimen ondertussen voor jullie mee!!(mijn nod is 14 aug)
toi toi toi!!spannend!!
x zuus

Hoi Daan,

Ook ik wacht gezellig mee!!
Ik mag waarschijnlijk wel wat langer wachten,nu nog 2 weekjes...
Ik ben druk met klussen,kan het zijn dat ik morgen mijn ei heb?
Aan het klussen kan het in ieder geval niet liggen..haha
Ik heb toen straks al even geschreven dat ik me al een paar dagen niet zo lekker voel(een dag of 3)mijn tepels zien er anders uit...zou het te maken hebben met de ei-sprong??
Nou Daan en de andere meiden in de "wachtkamer"...HEEL VEEL SUCCES!!!
Ik hoop dat als ik 8 augustus terug kom van vakantie ik kan testen en de uitslag positief is.
En als ik dan terug ben op het forum ik kan lezen dat jullie ook alllemaal zwanger zijn....we gaan duimen!!!!

Veel liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan