NOD? hopelijk wel

Hey, Jardan

Wat een herkenbaar verhaal! Ik heb in april een miskraam gehad. Ik was toen nog maar pas zwanger, een weekje of zeven, maar ik had nooit verwacht dat het zo'n impact op me zou hebben! Ik heb het er af en toe nog moeilijk mee!
Ik loop al een tijdje met pijnlijke borsten rond, alleen weet ik niet meer of dit nu een beginnend zwangerschapsteken is of dat mijn ongi eraan zit te komen. Voor mijn miskraam had ik nooit last van mijn borsten voordat ik ongi moest worden, en sinds mijn miskraam is het iedere maand raak. Alleen doen ze deze keer echt pijn. Als ik van mijn werk thuiskom en ik hoef nergens meer naartoe is het eerste wat ik doe die ellendige bh uit!

leuk zeg zoveel reacties.
mijn lichaam laat nog niet zoveel merken, wel meer puistjes en vandaag de hele dag een beetje buikpijn. Kan ook wel komen door de warmte.
Ik heb zostraks op babybrabbel een test gedaan en 71 % kans op een zwangerschap
ach ja we zien het wel. de klusweek is al voorbij, maar we gaan nog even door (haha)
liefs daan

ps met dit weer heeft vast nieman zin in  ik zal de  wel even koud zetten (alcohol vrij uiteraard!!!

Ik heb ook de test op babybrabbel gedaan,74% kans....zullen we het geloven??
Ik zal er maar niet te veel van uit gaan,dan valt het niet tegen als het niet zo is...

ooooh.was het maar al zover.......

hoi meiden ik heb ook de test op babbybrabbel gedaan en heb 68% kans zou het idd waar zijn? dan zou ik echt een gat in de lucht springen hoor!!!!!!!!! anders gaan we vrolijk verder naar ronde 10!!!!!!!!!!! ik heb al een paar dagen alst van mijn borsten voornamelijk de tepels en af en toe krampen!!!!!!! kan ook zijn dat de ongi eraan komt en mijn temp is sinds dag 19 36.5 dag 18 36.9 en daarvoor 36.3 dus heb wel een stijging van mijn remp. al is het maar 0.2!!!!!!! hoop dat het genoeg is en dat we met z'n allen lekker zwanger zijn!!!!!!!!!!!!! groetjes en een knuffel mirandaRDE

Terug
Bovenaan