NOD in augustus

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ben vandaag (na een cyclus van 40 dagen!) toch nog ongesteld geworden, dus ik kan een nieuw topic voor augustus beginnen. Mijn cycli waren 28-28-26-27-33-35-40 dagen, maar voor de tabel houd ik even de langste aan, 40 dagen dus.

Naam      
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD

Elin83

25

1

6

8 augustus

Succes allemaal!

Hoi Elin,

Ook ik kan me helaas bij je aansluiten in augustus. Na een cyclus van 45 dagen, ben ik jammergenoeg vandaag ongesteld geworden. Ik ga uit van een gemiddelde van 37 dagen, genomen over de laatste 3 cycli, en mijn NOD is dan 19 augustus (eerste kindje, tweede ronde).

Groetjes,
Daffy

hoi meiden,

ik kan mijzelf ook al (een tijdje) bij dit topic aansluiten. Ik ben op mijn verjaardag (balen!) 10 juli ongesteld geworden.. Helaas met ouderwetse krampen van 10 jaar geleden. echt dat je 3 uur helemaal krom ligt.

Officieel zit ik in de 2e ronde. Maar heb in de tweede ronde de meeste last gehad van het ontpillen.

hoop dat mijn cyclus ongeveer gelijk blijft, 1e ronde was 28, 2e 31 dagen.

ondanks dat ik er niet teveel mee bezig wil zijn (wat er voor kan zorgen dat ik minder actief in het topic ben) hoop ik dat het deze ronde toch wel raak is... !

dus daar gaan we weer:

Kristel / 24 jaar / 1e kindje / 2e ronde / nod 8 aug

Hallo,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest maar ik vind het zo'n rommeltje. Ik kan bijna niks meer vinden. Ze houden nu volgens mij de datum van het topic aan wanneer dat geopend is. Ik vind dat nogal onhandig als je wilt reageren.
Maar goed, ik verlies v.a. vandaag al wat (oud) bloed. Dus zal morgen wel ongesteld worden. Wat raar, 3 weken geleden was ik het voor het laatst. Dat is wel een hele korte cyclus??? 21 dagen. Maar goed, nu ga ik er maar vanuit dat mijn volgende cyclus toch maar 27 dagen is. Dan zit ik in elk geval safe.
Dus NOD 16 augustus.
Is er nog een lijstje?

Groetjes

hoi
idd erg rommelig,vond het toen op jongezinnen toch wat overzichtelijker.prettig zoeken ook.
ik ben marjan 29 jaar 1ste ronde.3 kindje.

naam leeftijd kindje ronde nod
eline83 25 1 6 6 aug
daffy ? 2 2 19 aug
kristel 24 1 2 8 aug
emma3 ? ? ? 16 aug
marjan 29 3 1 11 aug

zo heb je beetje overzicht
gr marjan

Hoi Marjan,

Ik vind het toch al een goede poging hoor, mij lukt het niet.
Mijn NOD wordt 19 augustus, vandaag zijn pas echt de RD's gekomen.
Trouwens: ronde 6, 4e kindje

Wil jij het dan voor me aanpassen.
Alvast bedankt.

hoi meiden,,

mag ik me bij jullie aansluiten?

ik ben 25 jaar,en dit is ronde 2,na een hele lange eerste ronde van 13weken..!!
dat was het ontpillen,nu zit ik op cyclus dag 20 en verwacht het weekend me eisprong heb veel afscheiding en positieve ovulatie test!
dus gok dat ik een cyclus heb van 35 dagen ongeveer.dan zou mijn NOD 9 aug zijn.

beetje lang verhaal,hoop dat jullie me nog snappen.

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan