NOD in augustus

hoi meiden,,

mag ik me bij jullie aansluiten?

ik ben 25 jaar,en dit is ronde 2,na een hele lange eerste ronde van 13weken..!!
dat was het ontpillen,nu zit ik op cyclus dag 20 en verwacht het weekend me eisprong heb veel afscheiding en positieve ovulatie test!
dus gok dat ik een cyclus heb van 35 dagen ongeveer.dan zou mijn NOD 9 aug zijn.

beetje lang verhaal,hoop dat jullie me nog snappen.

groetjes zonnetje

ja emma,
het is voor mij ook wennen.hele nieuwe site.gewoon paar keer proberen.op een gegeven moment krijgt iemand wel handigheid in.
wel leuk die overzicht te houden.
ook ik ga het weekend in met eisprong.
ik weet ongeveer wel dat het bij mij altijd vroeg is eisprong voel ik meestal op de 10de dag.

nieuwe poging ben benieuwd.

naam leeftijd kindje ronde nod

eline83 25 1 6 6 aug

daffy ? 2 2 19aug

kristel 24 1 2 8 aug

emma3 ? 4 6 19aug

marjan 29 3 1 11aug

zonnetje 25 ? 2 9aug

ben benieuwd hoe het uitpakt,jammer genoeg kan je niet je reactie weg halen had ik even kunnen proberen hoe het werkt.
gr marjan

hoi meiden,

stil hier zeg!gaat alles goed met iedereen?
mijn nod is morgen ipv zondag..heb het uitgerekent en omdat ik ovutesten heb gebruikt ben ik vrij zeker van mn nod.tot nu toe niks roods te bekennen! spannend morgen,ik heb dond getest en was negatief.wacht morgen af en als ik niet ongi ben geworden test ik zondag!

succes meiden!
groetjes zonnetje

eline jij kreeg het wel voor elkaar.
gr marjan

Ik heb dit topic aangemaakt ongeveer een minuut voordat het oude forum uit de lucht ging... Toen was het nog mogelijk om een tabel te maken. Het lukt mij nu ook niet meer...

Maar ik heb wel goed nieuws: ik ben zwanger!!!
Eindelijk (8 maanden valt best mee, maar als je zo graag wilt lijkt het erg lang te duren) had ik een positieve test in handen deze week. Ik ben ontzettend blij en hoop dat alles goed mag gaan.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan