NOD in december

A

Anoniem

Guest
Vandaag ben ik ongesteld geworden, op naar een nieuwe ronde samen met jullie! Dat december een vruchtbare maand mag worden! Succes

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Daan
26
1
6
7

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Sandra_84
24
1
3
3

Daan
26
1
6
7

Hoi hoi ook ik meld me aan voor deze maand... Nou daan we zijn al met z'n tweetjes. Is wel gezellig als er nog wat meiden bijkomen maar toch hoop ik ook dat we er niet veel terug zien. Zou goed nieuws voor hun zijn . Jij hebt al een aantal rondes gehad zie ik. Hopen dat het deze maand goed nieuws voor je is!!

Veel liefs Sandra

He meiden
Balen dat jullie al weer in December zitten.
Hoop dat het een mooie maand voor jullie wordt met een extra cadeautje voor allebei.
Succes!!

Gr Wen.

Hoi! Mag ik er ook bij? Net van de pil dus cyclus nog niet regelmatig, denk ik, maar als het even lang is als deze maand is mijn NOD 7 december. 2e ronde, 1e kindje, 28 jaar oud.

xx

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Sandra_84
24
1
3
3

Daan
26
1
6
7

anathema
28        
1
2
7

Hoera het is gelukt! Technologisch succes! Ik heb mezelf erbij gezet. We moeten dus wel nog lang wachten. (Hoewel, zoals ik al zei, ik eigenlijk geen idee heb hoe lang mijn cyclus deze keer zal zijn).

Gezellig, nu zijn we al met 3 man sterk! Inderdaad Sandra, ik hoop dat we met zo min mogelijk mensen zullen zijn, des te meer zullen er in november zwanger zijn geworden!
Ik heb inderdaad al een aantal rondes gehad, maar toch is de tijd snel gegaan gelukkig. Voel me nu wel een beetje verdrietig omdat ik toch weer heel erg heb gehoopt, maar ik weet ook dat het dalijk weer over is en ik vol goede moed naar de volgende ronde ga samen met jullie!

Nou meiden op   naar de klusperiode, maar nu eerst lekker aan de carpaccio, wijntjes en gerookte zalm

Hee Daan,

Ik was ook wel teleurgesteld. Heb nog niet zoveel rondes gehad maar als je er voor gaat kan het ook niet snel genoeg gaan. Ik voelde me ook anders dacht ik....misschien toch niet helemaal fit.. maar je we gaan er maar weer voor!!

Welkom ook voor ....ben je naam kwijt haha..

Groetjes..

Terug
Bovenaan