NOD in december

Haa,

Ik wil graag meekletsen. Ik heb in september al eens meegekletst...daarna had ik zoiets van...even niet te veel mee bezig zijn....maar dat werkt natuurlijk niet. Ik denk aan niks anders.

Zo net ben ik weer ongi geworden...ik baal er echt super van...beetje verdrietig....  Ik kruip het liefst in bed en kom er morgen weer uit....

Hopelijk kunnen we elkaar deze maand een beetje steunen.

Dit is mijn 4e ronde! Mijn NOD is op 5 december, dus ik ga voor een super leuk sinterklaascadeau!! En natuurlijk wens ik jullie dat ook! WE GAAN ERVOOR!!

XX Suzzy

quote: anathema reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2008 15:37:33'));

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Sandra_84
24
1
3
3

Daan
26
1
6
7

anathema
28        
1
2
7

Suzzy
26
1
4
5

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Christy        
25
1
6
2

Sandra_84
24
1
3
3

Daan
26
1
6
7

anathema
28        
1
2
7

Suzzy
26
1
4
5

hallo meiden,

ik heb mezelf erin gezet. ben deze week ongi geworden. mijn naam is Christy en ben 25 jaar oud. Mijn NOD is 2 december en we zijn bezig voor ons 1ste kindje.

ik ben onlangs bij de huisarts geweest voor een te lage bloeddruk, dit door een stressvolle periode. de HA heeft ons verteld dat het voor ons waarschijnlijk nog wel even gaat duren voordat we zwanger zijn dit vanwege een hoop ellende van het afgelopen jaar.
toch houden we de moed erin en zijn we nog steeds vol hoop aan het proberen. we wachten maar weer af.

liefs Christy

Ha meiden,

Zelf ben ik nóg niet in de December-NOD-topic beland, omdat ik nog eventjes hoop blijf houden dat ik wellicht zwanger ben. Maar ik was benieuwd of er al meiden in deze topic 'beland' waren en ik wil laten weten dat ik met jullie meeleef en wie weet ... tot over een paar dagen. .

Liefs Suus

Succes meiden. Al over de teleurstelling heen? Ik heb pas maandag mijn nod maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben dus zal hier volgende week ook wel belanden.
Groetjes Tara

HAA meiden,

Hoe gaat het met jullie?? Hier weer een beetje rustig! Leuk weekend gehad! Maar ik baal nog steeds een beetje van mijn ongi...maar we zitten (pass???) in ronde 4, dus we gaan er gewoon weer voor. Ik ben alleen een typetje dat zich snel zorgen maakt...(er zal toch niks mis zijn....) daar moet ik wat beter mee omgaan, want echt niet iedereen is binnen 2 maanden zwanger, ik denk de meeste zelfs niet!

Nou Tara en Suus, hopelijk hoeven jullie niet naar de decemberclub te gaan...en zijn jullie gewoon zwanger. En anders is het balen, maar dan maken we het gewoon gezellig in dit forum,,,!!

Fijne zondag nog!

XX Suzzy

quote: chris25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2008 12:30:03'));

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Christy        
25
1
6
2

Sandra_84
meissie1984
24
23
1
1
3
1
3
5

Daan
26
1
6
7

anathema
28        
1
2
7

Suzzy
26
1
4
5

hallo meiden,

ik heb mezelf erin gezet. ben deze week ongi geworden. mijn naam is Christy en ben 25 jaar oud. Mijn NOD is 2 december en we zijn bezig voor ons 1ste kindje.

ik ben onlangs bij de huisarts geweest voor een te lage bloeddruk, dit door een stressvolle periode. de HA heeft ons verteld dat het voor ons waarschijnlijk nog wel even gaat duren voordat we zwanger zijn dit vanwege een hoop ellende van het afgelopen jaar.
toch houden we de moed erin en zijn we nog steeds vol hoop aan het proberen. we wachten maar weer af.

liefs Christy

Weer een ronde verder. Gisteren na 39 dagen toch weer ongie geworden.
Weet niet goed welke datum ik deze keer mijn NOD moet gaan zetten.
De vorige 3 maanden had ik een cyclus van 34 dagen en nu dus 39. Ga er maar tussen
in zitten. Gezellig op 15 december, mijn verjaardag. Zal toch wel heel er leuk zijn.

Debbie

Terug
Bovenaan