NOD in december

Dag dames,

Wat een hoop zwangeren zo vroeg in de maand, gefeliciteerd!!

Ik sta niet in de lijst, want ik sta nog steeds in de november lijst

Inmiddels ben ik 2,5 week overtijd. Ik had al 2 testen gedaan, negatief. Vanmorgen voor de zekerheid nog maar eentje, na een half uur weer negatief. Alleen nog steeds niets te merken van een naderende ongi, erg frustrerend!!
Toen ik vanmuddag thuis kwam was er echter een duidelijke 2e streep te zien

In de gebruiksaanwijzing staat duidelijk dat de test na al die tijd niet meer betrouwbaar is, maar begin nu toch wel wat te twijfelen. Hoe kan die 2e streep dan ontstaan?? Heb wel vaker een negatieve test in handen gehad, die is later nog nooit positief geworden....zucht....wat denken jullie??

Liefs Uitje

Ja Yvonne, ben inderdaad helemaal hotel de botel, en jij? Jij hebt ook een dikke smiley achter je naam, gefeliciteerd!!!!!!!!
Ik ga dalijk naar het zwanger worden forum voor het augustus 2009 topic, gaan alle andere zwangere dames van deze maand ook mee? Lijkt me wel gezellig!

Meiden die wachten, ik denk aan jullie!!!!   En hoop dat jullie ons snel zullen volgen.

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer even,

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd, wat geweldig en zeker na zoveel ronden voor sommige.

Zelf gaat het met mij niet zo, ik voel dat er weer een ongi aankomt en daar baal ik behoorlijk van. Ik moet alleen niet in een dip schieten, want ik moet pas maandag ongi te worden.

Ik vind het wel heel leuk dat we nu meer zwangeren hebben als ongie's.

Geniet ervan!!

Liefs mij

Hoi Meiden,

Wat ziet het schema er al goed uit. Nu al 6 smiles. Super. Allemaal gefeliciteerd.

Helaas ook alweer een aantal . Meiden vol blijven houden. Het gaat een keer lukken.

Heb zelf nog weinig te vertellen. Mijn NOD duurt nog wel even.

Iedereen in elk geval een hele gezellige sinterklaas toegewenst.

Debbie

Lieve meiden!

ik kan het nog allemaal niet helemaal bevatten hoor....1e kindje eerste ronde en al zwanger.....dat kan toch haast niet??  het stond er echt! ik voel me dan zo lullig voor de genen die al veel langer bezig zijn....weet wel kan ik niks aan doen, maar ik leef zo met iedereen mee!!!
maar idd ook ik heb fijne kwaaltjes...dat weeige/misselijke gevoel, krampjes en het zuur als een hengst! en soms trekt het in mijn zij.....hihihihi hoort dat?
het is allemaal zo nieuw! morgen ochtend naar de huisarts....just for sure
ik ben wel helemaal in de wolken, maar mannetje lief wil het nog even voor ons zelf houden tot we het het zeker weten( voor de ouders)   met de rest tot na de "kritieke periode"maar ja Jeetje! dat is moeilijk als je het het liefst van de daken wil schreeuwen!!!

Lieve meiden, die nog geduldig moeten zijn en helaas weer een ronde zijn opgeschoven, denk aan jullie!!! sterkte! hopelijk volgen jullie snel!!!
ik duim voor jullie!!!
anderen die net als ik al boffen.....GEFELICITEERD!!!!
dikke kus,

hoi allemaal,

Na een paar dagen meegelezen te hebben, meld ik me toch maar aan... Ik hoop dat ik mee mag doen bij jullie groepje?
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben zustermam, 36 jaar, getrouwd, moeder van een geweldige dochter van ruim 15 maanden en werkend als verpleegkundige.
Ook wij proberen weer zwanger te worden. In juli had ik, geheel onverwachts, een positieve test in handen. Volledig overdonderd, maar oh zo blij. Helaas bleek bij 10 weken zwangerschap dat er geen hartactie was en dat het kindje al bij een week of 6 gestopt was met ontwikkelen. Achteraf heb ik toch een voorgevoel gehad, maar toen het dus ook echt een missed abortion bleek te zijn, vond ik het toch wel erg heftig. Ik ben na een aantal dagen gecurreteerd. Dit was op 1 september. Inmiddels zijn we dus 3 maanden verder en helaas nog geen positieve test in handen.
Volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong gehad en mijn nod is dus 18 december. Vorige week heb ik echt de griep gehad, maar sinds het weekend hebben we goed ons best gedaan met klussen.
Ik hoop dat ronde drie ons dan ook een mooi kerstkadootje gaat geven.
Ik ga proberen mezelf toe te voegen aan de lijst.
Leuk om mee te leven met jullie allemaal. En wat een goede start van de maand zeg!. Zoveel smiley's te zien.

groet,
zustermam

AAAARRGGGHH!!
Ik krijg de lijst niet gekopieerd en aangevuld. Ik krijg alleen maar kleine lettertjes en geen smiley's?!?!

Zou iemand mij willen c.q. kunnen toevoegen?

Zustermam 36 jaar 2e kindje 3e ronde na mk nod op 18 dec

Dank alvast!

groet,
zustermam

Hoi zustermam, natuurlijk mag je meedoen!! het zou toch wat zijn als het niet mag. Wel heftig hoor als ineens blijkt dat het kindje niet meer leeft. En dat voorgevoel erin komt me bekend voor maar toch is het heftig en verdrietig. Hopelijk heb je snel weer een positieve test in je handen!! Ik ga je toevoegen ana de lijst, gezellig!!

Groetjes Tara

Terug
Bovenaan