nod in februari

Hoi dames,
zie dat ons lijstje ondertussen al goed is aangegroeid... Hopelijk mogen er daarvan héél wat zwanger van zijn hoor volgende maand!
Ik ben ondertussen al aan het aftellen naar de klusdagen, nog zo'n 5tal dagen!
Dan kunnen we officieel terug opnieuw beginnen (en dan maar hopen dat 't niet zo lang hoeft te duren als de vorige keer ).

Het is nog geen februari, maar wil jullie toch alvast succes wensen voor de komende maand

Groetjes
Babeken

Ha

Hier wordt ook uitgekeken naar de 'klusdagen'. Ik zou het liefst vandaag klussen en morgen weten of ik zwanger ben, maar helaas....
Nu ik de pil niet meer slik merk ik dat m'n hormonen van lieverlee veranderen. Ik krijg echt weer zin in vrijen. Als ik de pil slik, heb ik daar echt geen behoefte aan. Als ik ooit weer eens begin met de pil, ga ik aan de dokter vragen of er geen andere pil voor me is.
Succes allemaal!!

Heey JT zwanger,

Bij mij werkt dat ook zo, als ik geen pil slik heb ik ook meer zin om te vrijen...ik ben daarom vorig jaar ook overgestapt op een lichtere pil maar dat hielp niets.
Nou ja, het komende jaar zijn we lekker pilloos.....en misschien nog wel langer.

groetjes mamajb

Hallo dames,

Moet even mijn ei kwijt hoor!
Gister heeft mijn vriend te horen gekregen op zijn werk dat hij maandag niet meer hoeft te komen, gaat te slecht met het bedrijf!
Was natuurlijk ontzettend schrikken, vooral te weten dat de economie zo slecht gaat en dat het vinden van een nieuwe baan niet makkelijk is nu.
Straks krijgt hij maar voor 3 maanden een uitkering en daarna helemaal niks...
We hopen natuurlijk dat hij voor die tijd allang weer een nieuwe baan heeft natuurlijk.
Maar stel dat het niet zo is...
Dan moeten we leven van alleen mijn salaris! Word er echt angstig van!
Maar wil nog steeds dolgraag een tweede kindje! Als we nu zeggen dat we dat even opzij moeten zetten, kan ik wel door de grond zakken. Het gevoel is er nu eenmaal en dat haal je niet zo snel weer weg.
Ben constant in twee strijd met mezelf. Verstandig is misschien wachten, maar ik kan het niet.
Voor het zelfde geld duurt het nog heel lang voor we zwanger zijn.
Ik weet het even niet meer hoor...
Sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt.
Oja knutseljuffie, ik heb geen kindje van september 2007, wel van maart 2007.

Groetjes Mirjam

Mirjam1983, kan me best voorstellen dat je even het noorden kwijt bent, dit zin geen makkelijke situaties! In ieder geval veel sterkte en hopelijk snel een oplossing hoor!

Groetjes

Hoi Mirjam,

wat komt jou verhaal me bekend voor! Mijn vriend is ook zijn baan kwijt, het bedrijf is failliet gegaan! Wij zijn ook bezig met een tweede kindje, maar is het wel verstandig nu!! Ook hij krijgt nu 3 maanden lang een uitkering, maar daarna houdt het inderdaad op! Ik werk 3 dagen en daarvan is echt niet te leven! De hypotheek is onderhand al duurder.
Net wat je zegt, vindt maar eens snel een nieuwe baan!! Spannende tijden!!

Heel veel succes meid!!

Gr Jansske

hoi janske en mirjam

jeetje wat vervelend allemaal. zeker nu je gevoel dol graag een kindje wil en dat misschien financieel helemaal niet kan.
Bah waarom moet toch alles altijd om geld draaien!!!!!!

even een update.. ik ben gisteren weer na de gyn geweest en nu was mijn ei 17,5mm
dus waarschijnlijk zal hij vrijdag/ zaterdag springen, vanavond weer aan de bak dus.
ik hoop zo dat het eindelijk eens gaat lukken.

succes allemaal x kim

hey,

Dat lijkt me verschrikkeiljk, als je door je baan moet wachten met een tweede kind! Moeilijk hoor! Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk vind je man snel een andere baan. Mijn man heeft een eigen bedrijf en gelukkig gaat het allemaal goed, maar stel dat het anders is... daar denk ik ook wel eens over na. Ik heb geen vast contract en het is vrijwel wel zeker dat ik zodra ik zwanger ben op straat sta :-(. M'n zwangerschap krijg ik zoiezo niet uitbetaald. Balen, maar ikben blij dat ik nu werk heb. (Khad m'n baan opgezegd, kwilde full-time gaan moederen, maar dit bleek toch niks voor mij te zijn).

Hey mamajb, wat grappig dat jij dat ook hebt! Balen dat een lichtere pil niet geholpen heeft. Bij mij is dat al geen optie, want die werkt bij mij niet. Met een lichtere pil heb ik een onregelmatige cyclus. Ik werd dus gerust in de derde week al ongesteld, terwijl ik dus nog een paar pillen moest slikken. Echt niet handig. Maar nu ik hoor dat daar ook nog aardig wat hormonen inzitten hoef ik dat in ieder geval niet meer opnieuw te proberen.

groetjes!!!

jt

Terug
Bovenaan