nod in februari

@Tinkerbell: hee, jij ook weer hier. Zucht helaas dus ook RD voor jou. teveel bekenden van het januariforum hier te vinden..

maar goed, deze maand gaat het vast helemaal worden!
Ik heb volgens mij vandaag mijn ei. Veel steekjes in mijn onderbuik.

Helaas was mannie gister in slecht humeur. Wilde niet klussen, was moe en vond eigenlijk dat ik hem dwong tot een 3e kindje!!!!???????
Goed, hij heeft wat meer twijfels dan ik, maar dit vond ik echt een klap in mijn gezicht.

Begin nu echt te twijfelen wat ik moet doen.
Ik wil niet zwanger worden als hij er niet achter staat.
en we hebben al twee mooie kindjes, en ik ben ook al 38...

Ik ga nog maar eens goed nadenken...

@Edith...pffff dat is zeker een klap in je gezicht. Jullie hebben het er toch samen over gehad neem ik aan dat jullie er voor gaan? Durft hij niet meer of wat? Tjee dat is echt balen. Denk dat jullie dan idd even goed moeten praten of jullie er samen achter staan, anders is het dus echt heeel vervelend. Ik hoop dat jullie er uit komen!!!

Tja ik ben dus idd ook weer hier, helaas, had goede hoop. Maar weet nu dat mijn lichaam na mijn ei gewoon erg reageert...kan daar niet meer van op aan en van temp ook niet..grrrr. We gaan er gewoon weer voor!!

Iedereen succes...xxx

he dames   even een vraagje?

ik ben maandag en woendsdag na de gyn geweest om mijn ei op te meten. ma 12mm woe 17,5 mm zag er goed uit. volgens de dokter zou mijn ei ergens vrij of za springen. ik heb er nooit zo bij stil gestaan maar nu kreeg ik donderdag een soort van ongi gevoel ik dacht hey dat zal mijn eisprong wel kunnen zijn. nu heb ik het vrij, za en vandaag ook nog gevoeld, niet zou erg als ongi worden maar een licht zeurende variant daarvan. zou het kunnen dat de groei en een ei sprong kan zijn.
wie weet hier meer van

liefs x kim

WHOEHOE het is Februari!!!
Hopen dat deze maand beter gaat als Januari.
En we beginnen meteen met een smiley dus dat moet een goed teken zijn.
Gefeliciteerd!!!

Succes allemaal deze maand.
Gr Wen.

Hoi allemaal!
Ik ben nog niet zo lang actief op dit forum, lees wel heel veel mee, maar omdat we pas een maand geleden écht actief zijn begonnen met klussen, had ik nooit zo veel te melden... Sta al wel een tijdje in de  NOD lijst van februari.  Nu zit ik alleen met een vraag en hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. Eind december heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen, ik werd toen meteen ongi. Alleen, dat werd ik twee weken later  weer.    Op zich logisch, na het verwijderen van een spiraaltje is je lichaam gewoon een beetje in de war. Maar.. het was maar 1 1/2 dag.  Nu heb ik ongeveer een week geleden mn eisprong gehad (als het goed is...) en sinds een paar dagen voel ik me heel raar; ik heb last van mn buik (is ook een beetje opgezet), en ben met vlagen heel misselijk, ook 's avonds en 's nachts, maar dit is steeds na een paar minuten over. Ik dacht dus, misschien ben ik toch in het begin van deze maand  al zwanger geraakt. Dat ik 1 1/2 dag ongi geweest ben kon ik niet verklaren, maar toch, ik heb gisteren een test gedaan. Die was negatief. Alleen toen ik 's avonds thuis  kwam, stond er ipv de  'min' van  gistermiddag, ineens een plus... Dat kan toch niet?  Je moet het toch na een paar minuten aflezen en daarna 'telt' het toch niet?  Ik snap het niet meer. Iemand ervaring hiermee??   (sorry voor het lange verhaal...)
Groetjes, Fee

@fee een test is   na een bepaalde tijd idd niet meer geldig. Een negatieve test kan dan een (vals) positief resultaat aan geven.
Toen ik mij spiraaltje heb   laten verwijderen lieten de rd'tjes 7 weken op zich wachten van de huisarts kreeg ik toen te horen dat het wel  3 maanden kan duren voordat je lijf weer alles weer "normaal" oppakt. Bij mij was dat gelukkig de 2e cyclus alweer.
Succes!

Jessy

Zustermam, gefeliciteerd! Een goed begin van de maand!

Fee83, idd test kan een fout beeld geven als je die na bepaalde tijd (meestal 10 min) nog afleest...
Maar wie weet, hij kan nog steeds positief worden he, zolang er geen rdtjes zijn!

Ik begin vanaf morgen terug met de ovutesten, laten we maar hopen dat er dan snel een positieve tussen zit, zodat we er trug voor kunnen gaan!

Iedereen nog een prettige zondagavond!

Groetjes
Babeken

@ fee: dat je maar anderhalve dag ongi was kan natuurlijk zijn omdat er maar 2 weken tussen zat. Dan is er nog niet zoveel aangemaakt aan baarmoederslijmvlies.

Die pos test zou ik ook niet vertrouwen. Als je nog niet ongi bent, over een paar dagen nog een doen, zou ik zeggen...

Hier alles weer op orde.
@tinkerbell: bedankt voor je lieve woorden.
sorry voor mijn drama berichtje. Mannie en ik hebben het uitgepraat. ik was gewoon nogal gestresst over alles. Wat de planning voor mijn werk betreft zou het handig zijn als ik met verlof ben geweest voor april volgend jaar. Dan is er een bedrijfsovername en is het erg lastig als ik weg ben. Vandaar mijn haast. Manlief is daarnaast niet meer gewend dat is zo vaak wil klussen (leve het stoppen met de pil!!!!) en dacht dat ik alleen maar wilde om het zwanger worden. Maar ik had gewoon zin!
nou ja, miscommunicatie dus, zoals zovaak bij onenigheden...
We hebben het al weer goedgemaakt, hihi...

En hij zegt ook dat het allemaal wel goed komt en dat er altijd wel een oplossing te vinden is voor het werk.
Pfff, voel me veel beter. maak me er nu minder druk om....

Edith

Terug
Bovenaan