nod in februari

@ Rosalien

Wat een geweldig nieuws!!! Van harte gefeliciteerd! Heb je al stappen ondernomen? bijv, huisarts gebeld, mensen verteld van je nieuws... Ik zag je niet op de lijst staan of heb ik verkeerd gekeken? Na hoeveel rondes ben je zwanger geworden?
Geniet ervan!!

Hier is alles nog rustig. Kheb echt nergens last van, dus het zal deze maand wel niet zwanger zijn. Maar dat zou ook wel heel erg snel zijn.

liefs j-t

hoi,

ik ben nog steeds niet ongesteld, al 1 negatieve test gehad, maar ga zondag weer testen als ik het nog niet ben.
ik denk wel dat ik het ben, want heb idd de verschijnselen, maar wacht nog wel even af.
vind het wel spannend.

groetjes

Hoi dames!
Aan alle zwangere vrouwen: GEFELICITEERD!!!!

Ik had vandaag eindelijk die positieve ovutest in handen... Was er al mottig van omdat die nog steeds geen 2 streepjes vertoonde! Nu nog flink klussen deze avond en dan aftellen hé.
Och ja, aangezien ik nu pas een pos ovutest heb, zal mijn NOD pas 26 ipv 23 feb zijn. Kan iemand dat aanpassen in het lijstje? Bedankt!

Groetjes

Babeken

@Rosalien: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!!
Hieronder een paar links om aan te klikken, dit zijn informatiebrieven die je waarschijnlijk ook van je huisarts gaat krijgen:
informatie over voeding:
algemene informatie:

Stuur je ons nog glitters??

hoi edith

ja inderdaad weer balen.
ik loop al bij de gyn. vanaf dec ongeveer. de onderzoeken die ik heb gehad zijn inwendige echo, 3 bloedtesten, samenlevingstest, 2 x zaadanalyse, 2x ei meting en dit alles was gewoon goed. morgen middag moet ik terug voor uitslag van bloed test. die heb ik vorige week vrij laten prikken om te te kijken hoe het zit met mijn progesteron waarde een week na mijn ei sprong. verder weet ik nog niet wat de volgende stappen zijn maar ik weet wel dat het een beetje aan   me begint te vreten, slopend is dit zeg.
hoe gaat het met jou.

liefs kim

Hoi Kim,
sorry ik wist al dat je bij de gyn liep. Maar ik kon ff niet terug vinden wat je allemaal al voor onderzoek had gehad. Oude berichtjes is lastig zoeken op het forum helaas...

Ik zit 2 dagen voor mijn NOD. Wacht vol spanning af. 3e ronde, 3e kindje. De vorige twee keer was ik de 2e ronde al zwanger. Nooit gedacht, ik was voor de pil erg onregelmatig met lange cycli.

Maar goed, bij jullie is dus op zich ook alles goed en toch al een jaar bezig. Snap dat je soms moedeloos ervan wordt.
veel sterkte en hopelijk snel goed nieuws van jouw kant....

Edith

Hey ;ieve meiden

bedankt voor de felicitatie's kunnen het zelf nog niet helemaal geloven heb ook pas 1 test gedaan! dus hopelijk is het echt waar dat ik zwanger ben, maar goed een streep is een streep zeggen ze dan he!
wij zijn vanaf juni 2008 bezig!
hierbij mijn glitters voor jullie ****************************************************************************************

Terug
Bovenaan