nod in februari

morgen of overmorgen komen waarschijnlijk de rd of niet...
Ben bang dat het niks word, want heb de hele week al zware hoofdpijn, maar toch blijf ik stiekum hopen!
Word gek van die spanning
Dames die net zoals mij in spanning zitten, succes met wachten en ik hoop dat we goed nieuws krijgen!

groetjes Mirjam

dames...het febr topic is best goed...        IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat raar is dat. voelde alles hetzelfde als de vorige rondes....dacht dat het niets was, maar borsten bleven pijn doen..denk doe een testje...en ja hoor, dikke streep, echt geweldig....even van bijkomen ;-)

xxxx

@Tink: wat geweldig voor je!!! heel erg gefeliciteerd. WAUW, februari is echt een vruchtbare maand, he
Ik heb nog wel meegelezen met dit forum hoor. Verder schrijf ik nu bij het derde kindje forum.
Gisteren iets bruinige afscheiding waar ik erg van schrok, maar nu al niet meer, dus heb er weer vertrouwen in.

voor de laatste wachtenden: heeeeeeeeeeel veel succes en hopelijk een positieve test!!

@tink, van harte meid! Super!
MIjn nod stond op de 27, maar is waarschijnlijk een stuk later, rond  7 maart. Had 21 feb pas een positieve ovaluatietest vandaar! Wens de laatste meiden veel succes!

X

Hee Tinkerbell79,

Van harte gefeliciteerd zeg. Wat super. Voel je je ook anders of helemaal niet? Goh lekker genieten meid.
Ik heb morgen mijn NOD maar weet helemaal niet wat ik er van moet denken.
Meestal voel ik een paar dagen voor mijn NOD wel iets. Zere rug op pijn in mijn buik en elke keer dacht ik van misschien is het nu raak.
Maar als ik heel eerlijk ben voel ik nu helemaal niks haha. Raar he zo'n vrouwenlichaam.
Nou ja ik wacht morgen af en eigenlijk wil ik niet eerder testen als maandag maar heb al 2 testen in huis dus ik denk dat het erg moeilijk gaat worden hihi.
Nou alle andere meiden nog succes met wachten ik duim voor jullie. En voor alle meiden die door zijn naar het maart Forum heel veel succes maar weer.

Gr Mama van Aimée

@mama van aimee: Neuh ik voel me niet echt anders. Dringt nog niet helemaal tot me door geloof ik. Tis zo raar...als ik gisteren nog niet getest had (want wilde eigenlijk pas zaterdag testen) zou ik nu nog van niets weten en me ook hetzelfde voelen...
Heb vanmorgen wel moeten overgeven en heb pijn aan borsten, maar goed dat zal wel allemaal nog even duren, hoop ik. Merk wel dat ik bang ben dat het fout gaat....tis zo vreselijk pril, dus dat vind ik wel akelig!

Nou in ieder geval glitters:

Kus Tink

Hoi dames, ben niet vaak aanwezig geweest deze maand, maar dat komt omdat ik er niet echt de moed in had...
Heb vaak moeilijke momenten gehad sinds mijn BBZ in dec.
Maar nu is alles super, want heb daarnet een test gedaan en ik ben ZWANGER!
Heb nu wel een beetje schrik opdat het trug zou mislopen, afwachten dus maar.

Ik zie dat er hier nog een aantal zwangeren zijn bijgekomen: DAMES GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN!

Aan alle anderen: succes voor de volgende ronde en diegene die nog aan bod moeten komen in feb: SUCCES.

Liefs
Babeken

Hallo dames,

Voor alle zwangeren onder ons: Gefeliciteerd!!!
Hier zijn gister de  langs gekomen.
Had het wel verwacht maar ben toch verdrietig!
Met het maart forum kan ik niet mee doen mijn volgende nod is pas 4 april...
Ik hoop jullie daar niet te zien!
op naar ronde 5...

Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan