Hoi Jeanette,
Heb die klachten ook gehad. Bij de eerste was ik gelijk zwanger en had deze klachten ook. Nu had ik ze ook maar het was loos alarm. Alleen had ik nu een cyclus van 24 dagen.
Het zal wel aan het ontpillen liggen denk ik. Klinkt misschien raar maar ik vond het niet erg dat ik niet gelijk zwanger was. Bij de eerste ging het zo snel dat ik er helemaal van slag van was en er moeite mee had er van te genieten. Ik heb zoiets van we zien wel en als het snel lukt lukt het snel en anders hebben we wel geduld.
Mijn beste vriendin is al 5 jaar bezig dus ik sta net beide benen stevig op de grond en als het niet lukt is het jammer dan. Het zou leuk zijn om met mijn huidige vriend een kindje te kunnen krijgen. Zeker als je weet dat er moeders zijn die bewust hun kind niet aan hun vader willen laten zien en daar echt alles voor doen en het ook nog voor elkaar krijgen. Mijn vriend heeft zijn kind nu al bijna 3 jaar niet gezien. Rechtzaak naar rechtzaken zijn er geweest, alle keren heeft de rechter besloten dat er een omvangregeling moet komen maar als moeder het niet wil gebeurt het niet. Ik heb nu zo'n andere kant van een verhaal gehoord en meegemaakt dat ik mij bijna schaam om vrouw/moeder te zijn. Meestal hoor je vreselijke verhalen over vaders maar als je ziet wat je als vrouw/moeder voor elkaar kan krijgen is echt bizar en te gek voor woorden. Zijn zoontje is inmiddels 5 jaar geworden en kent zijn vader niet eens. Eens in de zoveel tijd krijgen we 1 A4-tje met het bericht dat het goed met hem gaat en dat hij niet naar zijn vader vraagt. Tsa, wat moet je daar mee.
Maar goed genoeg geklaagt wat ook hier schiet je niks mee op. We gaan gewoon volop genieten van het leven en we zien wel of mijn kleine mannetje, die wordt volgende maand al weer 4 er een broertje of zusje bij krijgt.
Groetjes van de moeder van Yorben