Tjonge, wat een spanning en onzekerheid geeft dit allemaal. Blij te lezen dat ik niet de enige ben, maar inderdaad, als we nou eens een andere kleur gingen plassen zou dat heel veel onzekerheid schelen. En toch...'t hoort er ook allemaal bij.
Voor ons is dit dus de 3e ronde. De 1e ronde dacht ik dat ik zwanger was, ik voelde van alles en had me natuurlijk helemaal ingelezen, dus dacht ik alles te voelen wat ik moest voelen...De 2e ronde had ik me voorgenomen om maar nergens op te letten, ik voelde ook niets en was dan ook niet zwanger. Nu de 3e ronde. Heb het gevoel dat het anders voelt. Moeilijk uit te leggen hoe. Besloot me gisteren maar eens te temperaturen, omdat ik had gelezen dat deze wat verhoogd blijft als je zwanger bent. Nu heb ik geen uitgangswaarde maar gisteren en vandaag was het toch 37.7. Tja...wie weet...
Nog zo'n 1,5 week geduld en dan zullen we het weten. Enig nadeel, volgende week moet ik nachtdiensten werken...het hoort bij mijn werk, maar ben er wel beetje huiverig voor, kan niet goed zijn in zo'n situatie om je ritme om te gooien. Afwachten maar.
Allemaal heel veel succes en hopen op inderdaad meer lachebekjes in het lijstje!