NOD in januari

@Maakie; ja het zou oud bloed kunnen zijn, vanmorgen die drupjes en sindsdien niks , alleen bij het afvegen wat bruin gekleurd slijm (sorry).. heb ook niet heel erg buikpijn ofzo, af en toe een steek van mijn navel naar onderen (je weet wel). Is nu half 9 en die drupjes zag ik om 11.00, dus dat is bijna 10 uren geleden. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten, het kan morgen ook komen natuurlijk. Afwachten maar..

Tjonge, wat een spanning en onzekerheid geeft dit allemaal. Blij te lezen dat ik niet de enige ben, maar inderdaad, als we nou eens een andere kleur gingen plassen zou dat heel veel onzekerheid schelen. En toch...'t hoort er ook allemaal bij.

Voor ons is dit dus de 3e ronde. De 1e ronde dacht ik dat ik zwanger was, ik voelde van alles en had me natuurlijk helemaal ingelezen, dus dacht ik alles te voelen wat ik moest voelen...De 2e ronde had ik me voorgenomen om maar nergens op te letten, ik voelde ook niets en was dan ook niet zwanger. Nu de 3e ronde. Heb het gevoel dat het anders voelt. Moeilijk uit te leggen hoe. Besloot me gisteren maar eens te temperaturen, omdat ik had gelezen dat deze wat verhoogd blijft als je zwanger bent. Nu heb ik geen uitgangswaarde maar gisteren en vandaag was het toch 37.7. Tja...wie weet...

Nog zo'n 1,5 week geduld en dan zullen we het weten. Enig nadeel, volgende week moet ik nachtdiensten werken...het hoort bij mijn werk, maar ben er wel beetje huiverig voor, kan niet goed zijn in zo'n situatie om je ritme om te gooien. Afwachten maar.

Allemaal heel veel succes en hopen op inderdaad meer lachebekjes in het lijstje!

@As83..... bij ons ook eerste kindje, ronde drie... Ik had ook dat ik de eerste ronde dacht dat ik zwanger was...voelde vanalles wat ik normaal niet voelde. das dan wel balen.
Ik heb zo rond vandaag mijn ei, maar mijn temp ligt nog laag nu dus heb hem nog niet gehad. In ieder geval druk met klussen. Bij jou je temp al weer hoog...dan heb je in ieder geval je ei gehad!!!
Ik heb toevallig over 1,5 week ook nachtdiensten.... vind je dat zo erg? Tja mijn ritme is dan helemaal naar de kl*te, maar verder vind ik het wel lekker!

@ de rest van de meiden...het schiet niet echt op he hier in januari...je zou toch zeggen met die koude december/ jan. maand dat er flink geklust is geworden....

Hoop er wel nog meer  bij te zien komen.

xxx Tink

Hoop ook op meer smileys want dit schiet niet op zo......

W1980, balen zeg. Maar wie weet is er nog hoop, ik hoop het voor je meid.

Jantien, wat leuk een tweeling. Lijkt me erg gezellig. Kan me voorstellen dat het wel druk was en je even gewacht hebt met de derde. Ik heb 2 zoontjes. De oudste is ruim 2,5 en de jongste is 1 jaar.

Hoe is het met de rest? Ik zie nog een hoop dames staan die de nod al gehad hebben. Ik hoop op goed nieuws!!

xxx Tara

Het moet niet gekker worden. Ik heb ook al iets bruin slijm en buikpijn. En mijn NOD is pas a.s. maandag. Ben nog nooit te vroeg ong geweest.
Dan zouden we dus juist te laat geklust hebben....
bah, stom gedoe.

de rest ook succes, idd teveel RD's, helaas.

wordt vervolgd....

Balen Edith, tenzij het innestelingsbloeding is????? Ik had laatst ook ineens een kortere cyclus en dus in de verkeerde periode geklust. Daarom neem ik deze maand het zekere voor het onzekere en wordt er veel geklust ha ha ha. Wat een gedoe he zo. Je wilt het zo graag!!!!!

Maaikie26, wat vervelend zeg. Is je cylcus normaal wel regelmatig? Je nieuwe cylcus begint op de dag dat je menstruatie begint. Misschien ben je toch wel zwanger. Had je nou al een test gedaan? Misschien heb  je het wel verteld hoor, maar ben het even vergeten, sorry. Succes met wachten.

xxx Tara

Hee meiden!

Ik heb nog niet echt veel van me laten horen deze maand....ik had het eerlijk gezegd ook helemaal gehad met het wachten en de onzekerheid!

Maar afgelopen woensdag ben ik bij de voetreflextherapie geweest, ik ben er echt een stuk rustiger van geworden...(tip..?!) Ik moet nu nog een kleine week wachten op mijn NOD...ik probeer me niet te gek te maken.

Ik voel ook nog niet zoveel, behalve wat krampen in mijn bmoeder en in mijn linker lies. Maar volgens mij had ik dit de vorige maanden ook, behalve in mijn lies, dat is nieuw...

Jullie ook allemaal succes met wachten en inderdaad waar blijven die ??

XX Suzzy

@Suzzy, misschien een goed idee ja, om wat rustiger te worden heerlijk!
Verschrikkelijk hoezeer je er mee bezig kunt zijn. Vriend en ik hadden afgesproken wat rustiger daarin te gaan doen, maar in je hoofd blijf je er toch mee bezig.

Hebben jullie niet dat je nu vindt dat je seks MOET hebben? Ik ben altijd iemand geweest die graag vrijt, liefste iedere dag. Mijn vriend daarentegen niet (jaja ook dat kan, cliches slaan nergens op)...maar juist op de momenten dat ik vruchtbaar ben, wil ik graag klussen....Ik wil voor mezelf dit niet zo moeilijk maken, kan dus namelijk erg beledigd raken als ik dan wat probeer en mijn vriend heeft geen zin om wat voor reden dan ook... en dat wil ik juist niet want het moet gewoon spontaan gebeuren...
Sorry even voor dit ego tekstje, wilde het even kwijt.

Voor de rest volgens mij mijn ei gisteren gehad, dag ervoor wel geklust ;-) dus wie weet!!

x Tink

Terug
Bovenaan