NOD in januari

@ edith & taralientje: bedankt meiden, ik ben ook écht benieuwd hoor! We hebben vanmiddag de test gehaald, digitale CB die ook zelfs aangeeft hoeveel weken je zou zijn, apart he? Ondertussen nog steeds  niks gezien en ben soms nog wel even duizelig.
Maar ik wacht tot morgenochtend, staat op de test ook dat je het beste de ochtendurine kan gebruiken. Nou ... dan zal een onrustige nacht gaan worden dan!
Ik heb trouwens een onregelmatige cyclus, maar meestal is 'ie zo'n 30 tot 32 dagen (het verschilt  soms  2 of  3 dagen) Alleen  had ik  op 1 januari een positieve ovulatietest, dus naar mijn berekening zou ik al ongi moeten zijn ...

Ik kan even niet teruglezen zo (onhandig van dit forum trouwens) maar hoe 'ver' staan jullie deze ronde? Goed gevoel erover? En zijn jullie al lang bezig?

Veel liefs,
Wish

Pees, glitters zijn glitters zodat wij ook snel zwanger worden. Als het nou nog helpt ook . Als je ontdekt dat je zwanger bent is het ook wel onwerkelijk he? Even rustig tot je door laten dringen.

Edith, balen dat je ongesteld bent geworden. Balen dan he als je dat ontdekt, bah!! Vol goede moed naar de volgende ronde.

Wish81, ik moet over 2 weken ongesteld worden of eigenlijk liever niet natuurlijk! Dus wachten nu. En dat is moeilijk voor zon ongeduldig type als ik. Maar ik denk dat iedere vrouw die zwanger wil worden iets minder geduldig is of niet?

xxx tara

Ben al een beetje over de teleurstelling heen. Of zou dat komen door het lekkere glaasje wijn waar ik mezelf op heb getrakteerd? Hik, nu mag het van mezelf weer een weekje en dan weer over op de fris...

Liefs en hopelijk kom ik jullie niet tegen bij het NOD febr forum! Daar stap is een dezer dagen maar naar over...

Hm nieuwe NOD dag wordt dan....reken....15 februari.
M'n ei dan rond de 1e februari.
Handig, das een zondag, dus lekker veel klussen in het weekend. Toch beter dan door de week, wanneer ik moe uit m'n werk kom.

voor de anderen, heel veel klusplezier en veel !!!

Jansske                
27
1   Januari
2
2

Bianca
24
1   Januari
2
1

Els
27
1   Januari
5
2

Nanny82
26
2   Januari
11
1

Fran                                                          
29                                                                      
3    Januari                          
12                                
1                            

Junestar                                          
30                                                                      
3    Januari                            
1                                      
1                                        

Zusterman
36
4   Januari
4 (na mk)
2  

Moon
30
5   Januari
29
1      

Cato
23
?
4
1

Luzern
25
5   Januari
2
1                

Jeanette
25
6   Januari
1
1              

Tara                                                          
32                                                                      
6    Januari                          
4                                      
3                            

Nina
26
8   Januari
17
1          

Allyal
27
8   Januari
6
1

Loes
29
9   Januari
3
3        

Mamaita
27
9   Januari
6
1

Susieq
26
13 Januari
1
1        

Trotsemama81                  
27                                                                      
13  Januari                        
4    (na  mk)      
4                                      

Maaike
26
13 Januari
4
1

Leintje123
24
13 Januari
8
1        

Peesje
20
13 januari
1
1      

W1980
28
13 Januari
5
1        

Wish81
27
14 Januari
5
1        

Meissie84
Chanaty
23
28
 8 Januari
19 Januari
2
2
2      
6

Marsxx                                                  
26                                                                      
19  Januari                        
2                                      
1                                      

Edith38
38
19 januari
2
3      

LLiinda
27
20 Januari
4
1

Mirjam1983
25
21 Januari
4
2

Babytwee
34
21 Januari
7 (geloof ik)
2

Wen
29
22 Januari
7
1

2lingmama_Sandra
30
22 Januari
1
3

Suzzy
nikita101
26
24
22 januari
23 januari
6
8
1
3

Goetie
29
25 Januari
2
1

As83
25
26 Januari
3
1

Babygirl
21
28 Januari
1
1

Alexx
39
28 Januari
5
1

Janien
35
29 januari
1
3

Nathalie1985
23
30 Januari
1
1

Tinkerbell79
29
30 Januari
3
1

Mam31
32
30 Januari
3
2

Mama van Aimee
21
30 Januari??
2
2

Tara
32
31 Januari
5
3

ZWANGERE:

Naam:                
Leeftijd:                  
Ronde:
Kindje:    
Uitgerekend:              

Jeannette      
 Peesje        
 Wish81
 25              
 20
 27                                    
1e                    
1e  
5e
1e                      
1e      
1e
              16sept    

23sept                      
Wij hebben net een zwangerschapstest gedaan, en: ZWANGER!
Ondanks die verschijnselen had ik 't toch niet verwacht, dus ik stond net wel ff te kijken. Maar uiteraard, heel blij en ik blijf jullie uiteraard nog wel ff volgen hier op 't forum. Succes voor jullie, dat er maar snel meer  mogen volgen.

@Wish: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Super hoor! Kon je toch niet wachten tot morgenvroeg?
Ben echt heel blij voor je. Gelukkig weer een zwangere erbij.

En nog iemand, die wakker is. De rest ligt wschl in bed, om wat voor reden dan ook

Geniet van je zwangerschap, doei!!

Edith

He Wish, Wat geweldig!! Gefeliciteerd joh! Weet ff niet meer hoeveelste ronde het voor jullie was, maar dat maakt nu allemaal niks meer uit!!

Als het bij ons deze ronde niet lukt, ga ik ook voor de ovu-testen, iemand nog tips over het merk?

Sowieso vaag: mijn ei zou vandaag of morgen moeten komen, maar vanmorgen bij afvegen leek het op beginnende RD's! Dat kan dus helemaal niet - snap er niks meer van...

Wish, ga lekker op je roze wolk zitten en duim voor ons!!
Toch goed, al 3 zwangeren deze maand!

Liefs,
Fren

Thnx meiden! Ik kan 't zelf ook amper bevatten, hoewel ik wel de 'kwaaltjes' heb.

Mn vriend die wilde gisteravond per se testen ipv vanochtend, maandags ben ik altijd vrij namelijk en hij wilde 't eerder weten ipv vlak voordat ie naar zn werk ging. Ik was sprakeloos toen ik de positieve test zag, ik kon geen woord uitbrengen maar  hij bleef maar zeggen: "we hebben 't gedaan schatje, ik zei toch dat we 't kunnen, we hebben 't gedaan". Hij wilde meteen iedereen inlichten, maar dat leek me nou niet zo slim zo heel vroeg!

We waren 5 rondes bezig trouwens. Vanaf dag 9 t/m dag 16 geklust en dag 16 had ik ook een positieve ovulatietest. We hebben die periode toen om de dag en een paar dagen elke dag geklust. Wij denken dat 't komt doordat we toen vakantie hadden en gewoon super relaxt waren en niet zo gestresst soms als door de gewone werkweek heen.

Anyway: ik wil hier meer  zien! Degenen die de rd'tjes al weer gesignaleerd hebben; houd moed, jullie gaan voor de volgende ronde!

Veel liefs,
Wish

Hoeraaaaaaaaaaaa Peesje en Wish! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!! Een goed begin van de nieuwe week, die positieve berichten!! Geniet van alle 'kwaaltjes', 't is voor het goede doel...
wij hebben geen ovulatie test gekocht maar klussen zowat elke dag (ja, ik weet het, de meeste sites zeggen dat een keer per twee dagen beter is, maar wat moet je? 't zou zo suf zijn om de 'belangrijkste' dag te missen, en daarbij komt dat manlief nogal actief is...) dus we zien wel. Twee weken duurt zooooooo lang!!! Hopelijk komen er in de tussentijd veel smileys bij!
Een fijne week iedereen :)

Terug
Bovenaan