NOD in januari

ik geloof dat ik in staking ga. Dit is echt níét leuk, al dat rood in het lijstje...Taralientje, heb jij dan altijd migraine voordat je ongesteld wordt? Ik voel me altijd kip-lekker (heel bedrieglijk) tot ik dan opeens weer constateer dat het raak is... pfffff wat een maand zeg, januari...

ik wil me nog graag even bij jullie aanmelden.
ik heb vandaag mijn nod, ik had me nog niet gemeld
omdat ik nog niet van uit ging dat ik al deze maand
weer zwanger zou worden.

mijn naam is shandro ben bijna 24 jr en heb vorige een ongelovelijk ellendig jaar achter de rug.
2 x een miskraam (2 x over geen hartaktie meer met 8,5 wk)
en het kwam beide keer niet spontaan dus kwam er pas achter
toen ik beide keer bij de echo lag.

ben in oktober voor de 2x gecureteerd en moest me dus in december 'rustig' houden maar deze dag is er nog niets gebeurt.
en ik voel ook niets komen (wat ik normaal wel heb)
wel zijn mijn borsten in 4 dg tijd weer ongelovelijk gegroeit.

meiden vandaag is mijn NOD ik heb geen ongi tekens en ook geen zwangerschaps tekens. ik ga denk zondag testen als ik nog niet ongi ben.

liefsss

@Shandro...tjemig, balen zeg dat je zo'n klote jaar hebt gehad! ik wens je veel sterkte en dat je maar snel zwanger mag worden!

@Nathalie..hiero ook NOD. Nog geen RDs, maar temp is weer omlaag, voel niet veel meer (wel iets vollere borsten). Maar ik denk dat ze eraan komen...spannend he?

Grtssss

Hallo allemaal
@Dana:Het is helemaal geen ego bericht!
Ik voel me af en toe net zo hoor en ik denk wel meer dames hier.
Tja hoe ik daar mee om ga....nou niet eigenlijk.
Heb dan gewoon 1of 2 baaldagen, lucht mijn hart hier  en daarna gaan we maar weer verder.
Echt fijn hoor als je hier zo je ei kwijt kunt dat lucht op.

Tjonge jonge wat een maand is dit zeg...
Gelukkig is hij bijna voorbij en hopen dat Februari ons meer geluk gaat brengen.
Voor de dames die nog Nod hebben, ik hoop dat jullie toch nog een paar smiley's er bij kunnen zetten zodat we in ieder geval positief eindigen deze maand.
Voor de dames die ongi zijn geworden...Balen!!!

Fijn weekend allemaal.
Gr Wen.

Shandra-Mirjam en Tinkerbell: wanneer gaan jullie testen????
Dat jullie het volhouden om nog niet te testen!?! Knap hoor! Ik was zo ongeduldig vandaag. Heb mijn NOD komende zondag, maar kon niet wachten. We hebben vanavond met de CB digitale test (deze kan al vanaf 4 dagen voor NOD) getest en we zijn zwanger!! We hebben ook nog een gewone CB test gedaan en ook deze gaf binnen een halve minuut een dikke vette plus! Ongelooflijk!!

Laten er nog een paar smileys deze maand bijkomen! Verder voor iedereen: laat februari dan een mooie maand worden. Wij zijn hem in ieder geval goed gestart!
Wie weet brengt het geluk!!

groet,
Zustermam

ik denk dat ik dinsdag pas test.
want vanaf dinsdag kan mijn gyn. bellen over de bloedstollings onderzoek
en dan kan ik hem gelijk vragen wat ik nu moet.
ben nog steeds niet ongi geworden.

Terug
Bovenaan