NOD in januari

quote: jansske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2008 20:00:12'));

NAAM                                                                  
LEEFTIJD
HOEVEELSTE
KINDJE
HOEVEELSTE
RONDE
NOD          

Jansske
Bianca
Tinkerbell 79
Fren
         27
        24
        29
        29
           2
         1
             1
            1
            2
          2
            2
        12
     1
     1
      3
      3

Junestar
           30
           1
           1
       3

Zusterman
MOON
Cato
Luzern
Jeanette
Tara
Nina
Allyal
Loes
Mamaita
           36
          30
          23
          25
          25
        32
          26
          27        
        29
        27
             2
          1
            1
          1
          1
          3
          1
           1
          3
          1
           4 (na mk)
          29
            4
            2
            1
            4
          17
            6
            3
            6
         4
      4 iui
      ?
      5
     6
      6
      8
      8
      9
      9

Babygirl                
Susieq                                  
Trotsemama81
Maaike
Meissie84

21
          26
           27
          26
           23

1
            1
            4
            1
             2

1
            1
            4de na mk
            4
            2

10
      11
      13
      13
      18
               Hoi Cato,
Welkom.... wil je alleen nog even je NOD doorgeven?
Groet, Moon

Oh ja, meiden die zich afvragen hoe je makkelijk die lijst kunt bijwerken... als je bij een  berichtje waarin een lijst staat die ballonnetjes aanklikt, die   rechts bovenin staan,  
dan krijg je de lijst al in het vlak waarin je normaal je berichtje typt. Je krijgt dan eigenlijk het hele berichtje, maar je kunt de tekst aanpassen en dus ook je naam in de lijst toevoegen.
Succes..
groet, Moon

Hey ladies...

Gezellig druk aan het worden!!! En vast een heleboel die aan het klussen zijn, hahah.

Welkom Jansske!!

Fijne avond en tot gauw.

x Tink

oeps ja vergeet ik het belangrijkste door te geven hihi.
Mijn NOD is 13 januari

kus

Zo, hehe, eindelijk weer op het forum. Vandaag is het hier (Luzern, Zwitserland) zo aan het sneeuwen dat ik niet naar mijn werk hoef en ik lekker thuis kan werken! Ben wel net even naar buiten gegaan, en was meteen helemaal van top tot teen ondergesneeuwd! Hoera, winter is iets geweldigs! (Vooral omdat je weet dat het daarna weer lente wordt...) Wat zijn we alweer een grote groep, zeg! Spannend hoor!
Gister las ik iets op de site van parents.com wat mijn hele planning in de war stuurde. Daar stond namelijk, dat je eisprong niet persé 14 dagen voor je RD hoeft te zijn... Nou ja, het maakt niet veel uit, want omdat ik mijn man beloofd heb niet te veel te plannen enzo kan ik toch niet tegen hem zeggen dat 'we nu eigenlijk zouden moeten', ehehhe dus we klussen 'op gevoel', wat wel zo romantisch is (vooral met de sneeuw buiten hehe). Maar die site   ( www.parents.com )  is echt leuk om af en toe op te kijken, een echte aanrader! Nou, meiden, veel succes hoor en tot later :)

zo even weer ons topic bovenaan plaatsen...

Tink wat heb je toch een heerlijke monoloog in je eentje..... en wat knap die lijstjes (dom genoeg gekletst?)

wat een spannende tijd zitten we toch met zijn allen uit he....

Hallo lieve meisjes!!!

Tijdje geleden, sorrie!!! Maar goed, ben er weer helemaal, zit nu lekker achter de pc een chocoladeletter te verorberen, mmmmm. Kijken of ik hem in een keer naar binnen krijg! Ga het proberen! Mijn lieve familie heeft  ons vorige week allemaal leuke en lekkere pakjes opgestuurd zodat wij hier (Spanje) ook nog een beetje Sinterklaas meevieren. Nouja, vooral  voor mij dan, want hij vindt de pakjes heel leuk, maar Sint zegt hem niet heel veel. Ik heb echt  heel hard twee sintliedjes gezongen en met hem geoefend. Nou weet hij er toch weer een beetje meer van.  Mijn lieve vriendje wist niet eens dat Sinterklaas in Madrid woont, nou zeg!  Hihihihihi.

Nou mijn ongi is weer weg, en nu heb ik een  LFV (Lekker Fris Vraagje, hihi!). Ik heb dus al meteen rekbaar slijm, dat kán toch niet? Echt het is echt doorzichtig en draderig, ik weet het nu echt niet meer, hoor. Geef mij INFO!!!! Por favor!
We hebben  voor de zekerheid (en ook omdat we  heel veel zin hadden  ) toch lekker geklust! Ik ben zo ´n rare, bij mij klopt gewoon echt niets. Als ik mijn ongi heb,  heb ik altijd mega veel zin om te hopsen (maar hou me  in), en de andere  drie weken, normaal zeg maar.  Hihihihi.

Voor de rest is het hier rustig,  niet veel te vertellen, hoop alleen zo vurig  dat het gaat lukken deze maand.  Volgens mij moet mijn ovulatie vallen met kerstmis, dus ik hoop dat mijn mannetje  goed gevulde  kerstballen heeft rond die tijd, hahahaha, ik lig hier helemaal in mijn deuk in mijn eentje,  dalijk even in het spaans tegen hem zeggen.

Nou meissies allemaal veel klusplezier!!
Dikke zoen
Mamaita  

hallo allemaal
wil me deze maand ook weer bij jullie voegen ben vandaag ongi geworden dus nu op naar ronde 8 13 januari mn nod hopen dat het deze maand gaat lukken zou een leuk begin van 2009 zijn.... iedereen heel veel succes (weer) deze maand
x leintje

Terug
Bovenaan