NOD in juli

Allemaal weer veel succes in  de volgende ronde...

groetjes van een verdrietige Wenser

NAAM                                                        

LEEFTIJD    
KINDJE                    
RONDE                    
NOD            
   /                  

Bobbian

35
3
5
1 juli

SanPap        

25
1
3de na mk        
6 juli

Kadwiel        

23
1
2
7 juli

Liset12

28
1
2
7 juli

Mirjam

36
1
4de na mk
8 juli

mamavansophietje
kaat

30
27
2
2
3
5
9 juli
11 juli

mvj

27

2

2

13 juli

Trotsemama81

28
4
9de na mk
16 juli

Wenser

30
1
18
14 juli

Lieve Wenser,

Kop op meisje, het komt wel goed...
Probeer er niet teveel aan te denken. En misschien zelfs even van het forum wegblijven tot je NOD? Je bezig houden met andere dingetjes? Al weet ik dat het lastig is en voor mij makkelijk praten in ronde 2, dat begrijp ik.

Liefs Liset.

Hi Liset,

Dank voor je berichtje. ik kan er helaas alleen niet meer niet aan denken na 17 rondes. Ik doe wel erg mijn best want ik weet ook wel dat stress slecht is.

Vind het forum wel helpen, na zo lange tijd wil je ook niet iedere keer dezelfde mensen vertellen over wat je nog steeds bezig houdt. Je probeert ook gewoon nog leuk en gezellig te zijn. Op het forum zie ik lotgenootjes waar ik wel uitgebreid tegen kan mopperen, mijn twijfels uitspreken etc. Maar je hebt ook wel weer gelijk: misschien moet ik er niet elke dag naar kijken. De weekenden gaan meestal wel, dan heb ik afleiding. De weken zijn erger: die duren lang en gaan traag.

groetjes,

Wenser

Lieve wenser,

Ik kan me goed voorstellen hoe zwaar je het hebt. Ik zit nu in mijn 2e ronde en ik heb al een zoon van 13 maar ik vind het ook moeilijk om van me af te zetten. Ik zit dan wel pas in mijn 2e ronde maar wilde al veel langer een kindje van mijn huidige vriend en mij samen. Dus toen hij ook eindelijk wilde (hij is 5 jaar jonger) had ik ook zoiets van nou kom maar op. En als het dan niet meteen lukt ga je beseffen dat het ook heel lang kan duren. Net zoals bij jou dus. Makkelijker gezegd dan gedaan om het van je af te zetten. Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die dat wel kunnen. Als je een kindje wil dan wil je het toch ook meteen!?

Ben jij trouwens al in het ziekenhuis geweest of kunnen ze niets vinden?

Liefs
crazy silly

hoi hoi
kan me ook (weer) aansluiten...
dit wordt ronde 7, ben 24 jaar en wordt onze 1e kindje!
we gaan er weer tegenaan, ga deze maand eens goed temperaturen...
ben erg benieuwd, misschien time ik (wij) wel helemaal verkeerd.

zijn er meer die dit doen??

lieve wensel en alle andere meiden: zet m op!
we houden dit samen vol... en op een dag....

Kan me goed voorstellen dat je er van baalt.
Als je besluit om voor een kindje te gaan dan wil je het ook echt graag, en als het dan niet lukt wordt je daar een beetje moe van.
Wenser jij bent al zo lang bezig... ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt.

Juffieknuffie ik doe niet aan temperaturen.
Wij proberen het eerst zo nog voor een tijdje en anders kunnen we altijd ovulatietesten gebruiken of temperaturen.
Misschien dat andere meiden er wat meer van af weten.

gr kaat

Dank jullie wel voor de oppeppende woorden! Dat is dus het fijne aan een forum, er is altijd wel iemand die je even een hart onder de riem steekt.Toen wij begonnen hadden we ook geen idee wat we konden verwachten. Ik zei altijd: al duurt het een jaar, ach.... Nou dat voelt inmiddels echt niet meer zo, ik ben het jaar al een poos voorbij en het wordt er niet makkelijker op.

Ik heb wel getemperatuurd, 3 maanden lang en toen weer gestopt. Iedere dag om half 7 de wekker, ook in t weekend ging mij tegenstaan en het hielp toch niet. Ovutesten heb ik ook geprobeerd van 2 merken. Er zaten regelmatig positieve testen tussen, dus dat gaat ook goed.

Mannetjes zaad getest, was goed. Samenlevingstest gehad, was goed. 2 x bloedgeprikt, uitstrijkje gehad, inwendige echo's en volgende week een baarmoederfoto. Dan heb ik het meeste wel gehad en krijg ik een evaluatiegesprek. Als ze dan niks gevonden hebben val ik onder de categorie 'onverklaarbaar' en mag het waarschijnlijk weer minimaal een half jaar gaan proberen.

Voordeel is wel dat ze bij de baarmoederfoto de eierstokken doorspuiten en evt. verklevingen worden weggehaald. Dat zou de zwangerschap bevorderen, dus dat hoop ik dan maar.

Dus t positieve: alles lijkt oke en er is nog kans zei de gyn. Maar t is wel zwaar.

Meiden veel succes ook. Crazy, dat lijkt me ook bijzonder met een zoon van 13 weer een kindje. Hoe is hij er onder of weet hij het nog niet?

groeten

Wenser

Ik ben nieuw! 25 jaar en aankomende maandag neem ik mijn laatste pil. Als ik het goed heb uitgerekend dan is mijn NOD voor de eerste ronde dinsdag 21 juli. Ik zet mezelf erbij in de lijst... spannend.

NAAM                                                        

LEEFTIJD    
KINDJE                    
RONDE                    
NOD            
   /                  

Bobbian

35
3
5
1 juli

SanPap        

25
1
3de na mk        
6 juli

Kadwiel        

23
1
2
7 juli

Liset12

28
1
2
7 juli

Mirjam

36
1
4de na mk
8 juli

mamavansophietje
kaat

30
27
2
2
3
5
9 juli
11 juli

mvj

27

2

2

13 juli

Trotsemama81

28
4
9de na mk
16 juli

Wenser

30
1
18
14 juli  Friezinnetje25                           25                         1                                   1                                  21 juli

Terug
Bovenaan