NOD in juni

Hoi Meiden,

ik laat weer eventjes van mij horen.
Nog steeds geen positieve testen? ik hoop dat er nog een aantal van jullie de komende dagen goed nieuws komen brengen.

Zelf heb ik een dubbel gevoel. Aan de ene kant voel ik me heel anders dan anders, mijn lichaam voelt raar, ben misselijk (niet kotsend) voel me duizelig als ik opsta (heb ik anders nooit, heb last van opvliegers en mijn buik rommelt gewoon. Steekjes onderin, mijn darmen... van alles wat! Heb mij er gisteren ook op betrapt dat ik tegen mijn buik zat te praten en voor het eerst als mama praatte.. te stom voor worden.

Aan de andere kant denk ik dat ik van alles bedenk. En dat er uiteindelijk niets anders in mijn buik zit dan mijn darmen, maar niets in de baarmoeder.

Ik verwacht tussen 9 en 12 juni te kunnen testen. Uit ongeduldigheid vandaag een test gehad, maar wat denk je... negatief....

ik hoop het zo!

veel succes iedereen!

quote: kadwiel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2009 21:58:54'));

Hoi Meiden,

ik laat weer eventjes van mij horen.
Nog steeds geen positieve testen? ik hoop dat er nog een aantal van jullie de komende dagen goed nieuws komen brengen.

Zelf heb ik een dubbel gevoel. Aan de ene kant voel ik me heel anders dan anders, mijn lichaam voelt raar, ben misselijk (niet kotsend) voel me duizelig als ik opsta (heb ik anders nooit, heb last van opvliegers en mijn buik rommelt gewoon. Steekjes onderin, mijn darmen... van alles wat! Heb mij er gisteren ook op betrapt dat ik tegen mijn buik zat te praten en voor het eerst als mama praatte.. te stom voor worden.

Aan de andere kant denk ik dat ik van alles bedenk. En dat er uiteindelijk niets anders in mijn buik zit dan mijn darmen, maar niets in de baarmoeder.

Ik verwacht tussen 9 en 12 juni te kunnen testen. Uit ongeduldigheid vandaag een test gehad, maar wat denk je... negatief....

ik hoop het zo!

veel succes iedereen!

Hey hoiiii,

Welk merk test heb je gadaan?     groetjes mirjam

hoi mirjam

ik ga me deze testen bestellen die heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en zijn goed
www.babyboomshop.nl

groetjes Danielle

hoi mirjam,

ik heb de test van het kruidvat gebruikt. had daar positieve berichten over gehoord. en heb voor een second opinion (voor ls de test straks ooit positief mocht zijn) een clearblue digitale test in huis.

en we gaan maar weer verder wachten. Gelukkig ga ik met mijn vriend morgen een weekendje weg. even een afleiding.

groetjes

hoi loontje...

je had toch gister je nod?
heeft het nog doorgezet, of is het al minder?

ik weet wel dat een lichaam je zo voor de gek kan houden zeg,
gister was echt het toppunt , eg bijna niet uit te houden menstr buikpijn en rugpijn,
en vandaag gewoon weer helemaal niks van dat alles.
maar ik kan in ieder geval zaterdag of zondag gaan testen .
ik heb ook nog eens zo lange cyclus van rond de 34 dagen , duurt het zoiezo lang :(

waar blijven de positieve reacties?
er zijn toch al een aantal van jullie die al hebben kunnen testen.

gr diana.

Hallo meiden!
SPannend hoor, wie zal er deze maand zwanger zijn?!?
Heb al even een tijdje niks van me laten horen, zit er een beetje doorheen.
Zijn al een aardig tijdje bezig (   sinds augustus) en nu nog steeds niks.
Heb een lange cyclus van 36 dagen dus moet elke keer zolang in spanning zitten.
Als het deze maand niet raak is moet ik naar de gynocoloog. Dus ik hoop dat we daar   niet heen hoeven.
Onze klusdagen zitten er weer op en nu moeten we weer 2 weken wachten. Daar is dus echt niks aan, maak mezelf helemaal gek. Maarja de meeste meiden hier denk ik ook wel!
Nou iedereen heel veel succes en ik wacht met smart alle  af!
Groetjes Mirjam

Hoi!
Wel gek, het lijkt nog zo ver weg, mijn NOD-dag op 27 juni denk ik... Er zijn meiden die hem nu al zouden moeten hebben!
Maar goed, wij gaan volgende week weer flink klussen!
Succes allemaal!

Hoi Mirjam1983,

Tjee ik kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit. Ik ben pas begonnen eind maart en ik vind het al lang duren.
Je schrijft dat je een cyclus hebt van 36 dagen, heb je wel gewoon een duidelijke eisprong? Ik heb namelijk ook een cyclus van 36 dagen. Wel fijn dat de HA je nu doorstuurt naar de gynaecoloog, maar ik hoop voor je dat het helemaal niet nodig is!!
Ik ga voor je duimen!!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan