NOD in juni

Suusie,
Gefeliciteerd! Ik zag hoe vroeg je je bericht geplaatst had, dus dacht dat is goed nieuws!
Lekker meid! Niet te veel zorgen maken hoor! Probeer ervan te genieten!
Ik moet nog een paar dagen wachten.
Heb je al ergens last van?

Hoi Anna,

Dank je voor je felicitaties!
Mede de reden  dat ik zo vroeg achter de computer zit is omdat ik wat moet eten en drinken ivm de misselijkheid. Dat had ik al 3 of 4 dagen.
Liefst had ik nog even in mijn bedje gelegen, maar ja, het is voor een goed doel he!
Als ik op tijd kleine beetjes eet gaat het wel. Ben wel misselijk over de dag, maar heb nog niet hoeven spugen gelukkig. Maar als de klachten op die van de zwangerschap van mijn dochter blijven lijken, dan kan ik mijn borst nog natmaken. Ach we zien het wel! Ik heb het er graag voor over.

Jij dus nog wat spannende dagen. Wanneer ga jij testen als de RD's nog niet zijn gekomen?

Groetjes Suus

Hoi!
Ik wacht maar af. Voel namelijk helemaal niets! Hoewel... ik denk een licht gevoel onder in mijn rug te voelen, maar ik ben veel te alert! Dus verwacht het niet, ook al had ik vorig weekend een korte bloeding. Las dat je ook bij een eisprong een bloeding kunt hebben, misschien was dat het wel (maar dan wel pas in week 3!). We wachten af.
Twijfelde vanmorgen even over een test, maar die zou echt negatief zijn (bij mijn vorige zwangerschappen was hij ook laat positief). Ik hoop dat ik tot vrijdag kan wachten!
Groetjes en sterkte met de misselijkheid, ik hoop dat het niet erger wordt!

Helaas, ik ga ook door naar de volgende ronde. De red devils zijn vandaag gearriveerd... Succes voor diegenen die nog aan het wachten zijn.

Iedereen gefeliciteerd die zwanger zijn !!!!!!!!
Voor de andere meiden, succes in juli

Alle zwangeren onder ons: van harte gefeliciteerd, geniet ervan!
Voor alle minder gelukkigen: op naar de volgende ronde!

Vandaag was mijn NOD (tenminste, dat dacht ik: had de afgelopen maanden cyclussen van 28-26-27-33-35 dagen, was nu van 35 dagen uitgegaan), maar nog geen rd's gezien...
Heb vanmiddag wel een testje gedaan (kon het niet laten) maar die was helaas negatief.
Morgenochtend nog even testen met ochtendurine en als het dan nog negatief is MOET ik in ieder geval een week wachten van mezelf.
Voel me totaal niet alsof ik ongesteld moet worden, maar voel me ook niet zwanger eigenlijk. Moet wel veel plassen, dat is eigenlijk het enige wat opvalt.

Ik hoop zo dat het raak is deze maand. Ik hou jullie op de hoogte.

Hoi Elin,

Spannend hoor! Zou je cyclus dan opeens nog langer kunnen zijn? Je hoeft niets te voelen als je zwanger bent hoor en ochtendurine is ook beter.
Ik kan ook niet langer meer wachten, dus ga morgenochtend testen. Ik heb mijn NOD vrijdag of zaterdag. Op de test staan dat je hem vanaf 4 dagen voor je NOD kan gebruiken, dus ik probeer het maar. En als ik zondag nog niet ongesteld ben mag ik de volgende weer... Erg he, moet het echt mezelf opleggen, want het liefst zou ik elke dag testen!
Ik heb geen last ergens van, alleen een klein beetje lage rugpijn en soms denk ik ook het gevoel te hebben vlak voordat je ongesteld wordt.
Succes morgen!

De test was weer negatief helaas... (test was ook te gebruiken vanaf 4 dagen voor NOD)
Maar ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op 36 dagen. Zou mijn cyclus dan iedere maand een paar dagen langer worden ofzo?
(Ik hoop zo dat ik één van die vrouwen ben die pas na een week genoeg HCG aanmaken om een positieve test in handen te hebben...)
Dit is wel erg irritant, die onzekerheid! Als mijn cyclus elke maand langer wordt, moet ik ook telkens langer in spanning zitten.
Hoe is het bij jou Anna? Al een positieve test in handen vandaag? Ik hoop het zo voor je.

Liefs Elin

Terug
Bovenaan