NOD in Maart

Hallo allemaal,

Ik had effe een vraagje... mijn nod is vrijdag en dus vandaag zit ik op dag 27   van mijn cyclus. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 29-31 dagen. Ik voel echter alleen op dag zelf dat ongie ga worden. Ik heb nu sinds 1 week zeurende gevoel in mijn buik. Alsof ik ongesteld ga worden.   En dat is sinds vanochtend erger geworden. Heb ook gevoelige borsten (geen tepels)....Ik weet dat onze lichaam ons het in de maling neemt. Maar dit keer voel ik me een week eerder al ongie dat heb ik nooit eerder gehad. Ik zit nl al in ronde 19..weet de signs. Ik heb ook giga veel afscheiding (bruinig)  sinds vorige week...sorry voor de details. Wie weet hier raad mee????

Ik ga morgen naar de huisarts en uroloog voor iets anders hoor. Ik ga het wel vragen denk ik.. ik zit echt met spanning af te wachten.

Iedereen op de wachtbank net als mij succes en sterkte en iedereen die naar de volgende ronde gaat ook natuurlijk.

groetjes Nina

Poeh.....de spanning is te snijden bij mij momenteel!!!
Ondanks dat ik had afgesproken met mezelf dat ik me er NIET mee bezig zou houden ga ik toch ineens weer lopen speuren op internet naar zwangerschapssymptomen.....
En wat vind ik nou uitgerekend weer???
Een mededeling dat chaggerijnig  zijn óók een verschijnsel kan zijn: en laat ik dat nou net het hele weekend zijn geweest!!!!
Tuurlijk: dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden...maar ja, op gegeven moment ga je dan toch twijfelen.
Voel me ook iets anders dan anders....maar om nou te zeggen dat dat "anders" een zwangerschapsgevoel is.....nee, niet echt!
Daarnaast heb ik vorige week, ongeveer ten tijde van de eventuele innesteling, best wel pijn gehad. Een paar steken linksonder  die zo'n beetje de hele dag door bleven zeuren.
Een  week daarvóór voelde ik ook al m'n eisprong zo goed: en toen hebben we precies ook geklust.

Tjonge wat spannend!

Morgen is mijn NOD......maar ik ga denk  ik op z'n vroegst op vrijdag pas testen.
Want manlief heeft woensdags zijn pappa-dag: als ik  dan ga testen en het positief is kan hij dat NOOIT voor zich houden.
Dus als hij dan later op de koffie zit bij zijn ouders lult ie zichzelf geheid voorbij.
En  anders ik  op mijn werk ook wel......er zijn er namelijk meer bezig met zwanger worden (een intiem clubje hebben we inmiddels).
Donderdagochtend en vrijdagochtend  is ook geen optie.......vrijdag beiden aan het werk, donderdag ben ik vrij maar heb afspraken met m'n halve familie en een aantal vriendinnen.
Dus vrijdagavond wordt op z'n vroegst de test gedaan bij het uitblijven van de rd's........denk dat ik tegen die tijd tot m'n ellebogen  zal zitten  qua nagelbijten.

Wordt vervolgd....

@ Alyss: gezellig dat je er bij komt.

@mamalena: tja, daar wordt je niet veel wijzer van he. Sterkte met je buien en je humeur en laat het een voorbode zijn op goed nieuws, haha.

@Nina:da's wel onduidelijk he. Ik heb het zelf eerlijk gezegd wel 1 keer gehad, maar dat werd een miskraam. En dat is natuurlijk niet het nieuws dat je wilt horen. Hopelijk betekent het bij jou iets anders!

Hier doet mijn ongi vreemd. Ik had zondagavond een voorteken zeg maar. Gisterochtend zette het door, maar de rest van de dag had ik niets meer. Vanacht en vanochtend ook niet. Ik voel me wel ongi, dus ik denk niet dat ik zwanger ben. Maar raar is het wel. Ik heb dat ook nog niet eerder gehad. Meteen schieten er dan van die dingen door je hoofd van veel te vroeg in de overgang komen, maar dat geloof ik eerlijk gezegd ook nog niet (ben 34).
Hopelijk zet het vanavond alsnog gewoon door.

mag ik ook nog bij???

mutseke   leeftijd 24 ronde 2 kindje 2   nod 27 maart

bedankt..

liefs moi

NAAM              
LEEFTIJD    
KINDJE  
RONDE  
NOD      
/  

Patries
28
1
2
1mrt

Moeke77

2
6
1mrt

Misty
28
1
4
2 mrt

Luzern
25
1
4
2-4 mrt

Greet
34
3
2
3 mrt

Moon        
30
1
31
3 mrt

Mam31
32
2
4
4 mrt

Daniellexx        
24
2
4
4 mrt

Monthy
28
1
15
4 mrt

MammaLena
31
2
1
4 mrt

Cato
23
1
6
5 mrt

mvs84

1
2
5 mrt

Petra
34
1
4
5 mrt

Nina
26
1
19
6 mrt

Fren
29
1
14
7 mrt

mamavb33
34
2
2
7 mrt

Ka1981
27
1
2
7 mrt

emmy        
27
2
10
8 mrt

Kim

Alysse
28

27
1

1
13

3
9 mrt

9 mrt

Knutseljuf (jen)      
26                        
2
2
9 mrt
(28 feb al)

Patricia        
22
1
1
10 mrt

Mamajb        
30
2
2
11 mrt

Elin83                                      
25
1
2
11 mrt

Fee83        
25
1
2
12 mrt

Muriel1
29
1
5 na mk
12 mrt

Wietske        
38
1
23
12 mrt

Deb2009
28
1
13
12 mrt

bianca
24
1
5
12 mrt

Deniesjuh666
19
0
17
14mrt

maaikie26
26
1
6
15 mrt

Bobbian
34
3
1
16 mrt

Wen
29
1
9
18mrt

Uma
32
1
3
20 mrt

Pebbels 25
32
2
2
ca. 20 mrt

Trotsemama81
27
4
6 na mk
20 mrt

SanPap        
25
1
1 na mk  
20 mrt

Janne

Repelsteeltje        
23

25
2

1
2

3
21 mrt

21 mrt

jtzwanger

suusie

25

35

2

3

2

1 na mk

21 mrt

21 mrt

2lingmama_Sandra
30
3
3
22 mrt

Juffrouw      

29
3 (1 overleden)
1

23mr

esmaralda
27
1
1 na mk
24 mrt

Jessy1981        
27
1
4
24 mrt

knutseljuffie

27

2

3

28 mrt

meissie1984
24
2
4
28mrt

patries
28
1
3
31mrt

Ja ja, jullie zien het goed, hihi...     IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk, na 31 rondes dus....2 jaar en 4 maanden.   Na al dat wachten, al die teleurstellingen, onzekerheid en   verdriet mocht het voor ons toch een keer gebeuren,
Ben zo blij, is niet in woorden uit te drukken.
Allemaal TOI TOI TOI voor de rest van de maand, en misschien zie ik sommige van jullie op het November 2009 forum,
Liefs, MOON

Ha moon,

Kheb je al in een ander topic gefeliciteerd, maar kan het niet laten om het hier nog eens te doen. Wat ben ik blij voor jullie. Zelf heb ik geen flauw idee wat het is om zolang te moeten wachten. Maar het lijkt het verschrikkelijk, vandaar dat ik dubbel zo blij ben voor je. Geniet, geniet geniet....

Hier is de week aangebroken om te klussen. Alleen heb ik nog steeds geen idee wanneer m'n ovulatie is. De testen zijn nu nog negatief, dus is het nog vrij rustig haha. Gelukkig maar, want als ik werk heb ik nooit de puf om te klussen. Morgen laatste dagje werken voor deze week, dus dan kan ik er tegen aan... nu m'n mannetje nog ;-)

succes meiden met wachten!

Wat geweldig moon, gefeliciteerd!!! Ik hoop voor je dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben....Laat de volgende wonderbaarlijke reis maar beginnen voor jou..
Groetjes Kuif

Terug
Bovenaan